idefixa Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Ææææsjjj.... umiskjennelig stikking i nese og hals, nysing, og nå, rennende nese.... PYYTOON! Er det mange som er syke nå, tro? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Det har vært mye forkjølelse og omgangssyke her i Trøndelag i alle fall. Som regel pleier opptil flere av oss å ligge langflat av ett eller annet i jula, men denne jula har alle vært friske! *bank i bordet* 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Ja, svært mange har vært forkjølet og hatt halsbetennelse/lungebetennelse i det siste. Det hører vel sesongen til.Nærmer meg frisk etter TRE UKER med halsbetennelse/forkjølelse - ganske lei! Og håper jeg dermed skal være frisk resten av vinteren *banker i PC'en* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Jeg er nesten frisk igjen etter nesten tre uker med en drittforkjølelse. Æsj! Guttungen hangler også. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Jeg synes alle rundt meg er forkjølet for tiden, bare ikke jeg. Jeg pleier å få en høstforkjølelse med påfølgende bronkitt som varer i ukesvis hvert eneste år, men ikke i år. Har ikke en gang blitt smittet av å kysse en forkjølet kjæreste. Ser ut som jeg har veldig godt immunforsvar for tiden. Lurer på om det kan ha noe med røykeslutt å gjøre. ( banker hardt i bordet) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.