Gå til innhold

"Tulling"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig få som oppnår ære og berømmelse da. Fin oppskrift på å bli skuffet.

Det er sant. Men noen mennesker må jo være de få som faktisk klarer det.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skrevet

30

• Caylee

12

• Trine

8

• FGT

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

men hvis man ikke er genuint interessert, så er det kanskje ikke nok å være opptatt av hva andre vil tenke om deg om du gjør det og det?

Kan prøve svare hvis jeg får vite hva genuint interessert betyr

Skrevet

Kan prøve svare hvis jeg får vite hva genuint interessert betyr

Betyr noe 'oppriktig'.

Skrevet

Altså snakker om å gjøre ting som gir deg noe mer enn bare resultatet...

Skrevet

Jeg tror at hvis man kun gleder seg over resultatene, så mister man fort interessen.

Skrevet

Betyr noe 'oppriktig'.

Skjønte forsatt ikke spørsmålet..

Skrevet

Skjønte forsatt ikke spørsmålet..

Sett at du jogger i skogen. Alle blir glade når de har fått gjort det, men de som er flinkest til å trene er de som trives med å jogge i skogen... og det er de som fortsetter med å jogge i skogen.

Skrevet

Jeg tror at hvis man kun gleder seg over resultatene, så mister man fort interessen.

Det er sant. Man må være tolmodig og ikke forvente resultat med en gang. Sikkert derfor jeg ikke har lykkes

Skrevet

Sett at du jogger i skogen. Alle blir glade når de har fått gjort det, men de som er flinkest til å trene er de som trives med å jogge i skogen... og det er de som fortsetter med å jogge i skogen.

Akuratt. Det er nøkkelen. Liker man ikke det man gjør holder man ikke ut lenge. Sikkert defor mange slutter trene

Skrevet

Det er sant. Man må være tolmodig og ikke forvente resultat med en gang. Sikkert derfor jeg ikke har lykkes

Sånn går det jo også an å forklare det på ja. :)

Kan jo hende det er sånn det er for meg og... at det ikke er "fake" interesse, men at jeg er utolmodig etc?

Skrevet

Nei, du er ikke noen tulling, men du er virkelig hardt angrepet av Styggen på ryggen!

Skrevet

Sånn går det jo også an å forklare det på ja. :)

Kan jo hende det er sånn det er for meg og... at det ikke er "fake" interesse, men at jeg er utolmodig etc?

Du kjenner deg selv best. Men veldig mange er utolmodige

Skrevet

At det dere sier stemmer. :)

Nå er det noe 'skraldrings' utenfor. Sikkert noe 'russer-fyll'.

Skrevet (endret)

Bra du fant ut :-)

russer fyll?

Endret av Caylee
Skrevet

Men du bor da ikke på noen 'brakke'?

Skrevet

kan du russenorsk?

Nei, men var en bruker tidligere her, som hadde russisk blod i årene... husker ikke helt, var noe med en russisk vodka? Russere liker jo vodka. Russiske gener, i tillegg til det han hadde etter Odin, da. Han var litt av en 'mase-russer'.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...