Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nemlig proteinbrødet til Rimi. Spiste 4 skiver av det igår, og selv om jeg hadde spist en pose daim da jeg så tv med en venninne, var jeg gått ned i vekt neste dag. Blir spennende og herlig, om dette fortsetter. Men det tror jeg. Endelig må jeg jo ha funnet en løsning jeg også.

På mandag kommer masse mat på døra fra spisdegslank.no som jeg skal teste ut. Det er for å ha mat i frysern som er lavkalori så jeg ikke spiser junk.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nemlig proteinbrødet til Rimi. Spiste 4 skiver av det igår, og selv om jeg hadde spist en pose daim da jeg så tv med en venninne, var jeg gått ned i vekt neste dag. Blir spennende og herlig, om dette fortsetter. Men det tror jeg. Endelig må jeg jo ha funnet en løsning jeg også.

På mandag kommer masse mat på døra fra spisdegslank.no som jeg skal teste ut. Det er for å ha mat i frysern som er lavkalori så jeg ikke spiser junk.

Altså, det er helt naturlig at vekten varierer fra dag til dag. Det har neppe noe med inntak av fire skiver proteinbrød fra Rema å gjøre.

Hvis du vil gå ned i vekt er det første du bør gjøre å slutte med sjokolade og snop, og søte drikker (inkl. melk).

Anonymous poster hash: 0cd12...567

Altså, det er helt naturlig at vekten varierer fra dag til dag. Det har neppe noe med inntak av fire skiver proteinbrød fra Rema å gjøre.

Hvis du vil gå ned i vekt er det første du bør gjøre å slutte med sjokolade og snop, og søte drikker (inkl. melk).

Anonymous poster hash: 0cd12...567

Men jeg har strevd LENGE med å komme under 82 kg, og ENDELIEG VIPS så greide jeg det uten å jukse, så det har utgjort en klar forskjell. Jeg spiser omtrent aldri sjokolade (liker det ikke) og snop (skjer 8 ganger i året). Litt melk må jeg ha pga halsbrann, men ikke to liter.

Gått fra 84 kilo til 80.5 i idag så det går stadig nedover nå.

Måtte utsette maten fra spisdegslank da jeg ikke hadde penger, men maten derifra kommer i morgen kveld. Spennende. Kjøpt et nytt proteinbrød også

Flott missmass :-) Det er i blant ikke så store forandringer som skal til. Vær obs på at i begynnelsen kan det være en del vann kroppen kvitter seg med i begynnelsen. Har du begynt hos ernæringsfysiologen?

Annonse

Flott missmass :-) Det er i blant ikke så store forandringer som skal til. Vær obs på at i begynnelsen kan det være en del vann kroppen kvitter seg med i begynnelsen. Har du begynt hos ernæringsfysiologen?

nei har ikke hørt noe mer ang ernæringsfysiolog ennå

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...