Gå til innhold

Hver gang vi møtes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

14

• skrevet

7

• AnonymBruker

6

• slabbedask

5

Annonse

Annonse

Er det noe ala Da Capo?  :wacko:

Har du ikke fått med deg Hver gang vi møtes tidligere? Jeg synes det er koselig, men det kommer veldig an på deltagerne. Det er 7 artister som samles i en uke og får hver sin dag hvor de er hovedperson. Denne dagen skal de andre 6 tolke hver sin sang av hovedpersonen og hovedpersonen skal finne på en eller annen aktivitet som alle skal delta på. Og så får vi vite litt mer om hovedpersonens liv og karriere og slikt da. :)

AnonymBruker

I går syntes jeg det var pinlig å se på. For mye selvskryt, og en bråkjekk og bitter hovedperson med mindreverdighetskomplekser som tutet som ei jente når de han åpenbart så mest opp til av artistene framførte favorittlåtene hans.

Uff, ja det var dårlige og pinlige greier.. Har aldri sett programmet før og blir heller ikke flere ganger.

Anonymous poster hash: 089c5...849

stjernestøv

I går syntes jeg det var pinlig å se på. For mye selvskryt, og en bråkjekk og bitter hovedperson med mindreverdighetskomplekser som tutet som ei jente når de han åpenbart så mest opp til av artistene framførte favorittlåtene hans.

Men det er jo iallefall ekte?

Min samboer vil ikke se på for det er så tilgjort sier han.

AnonymBruker

Men det er jo iallefall ekte?

Min samboer vil ikke se på for det er så tilgjort sier han.

Ingen ting i slike reality-shows er "ekte". Alt er arrangert og tilgjort.

Vil du ha ekte vare må du se på dokumentarer som Lykkens grøde, Folk ved fjorden eller Glade jul.

Anonymous poster hash: a41ba...b3b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...