Gå til innhold

Hvor mange datamaskiner har du i hus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi er fire personer og har fire Mac (foreldre to ganske nye, barna de gamle), og fire iPad (to ganske nye, to gamle, her har barna de nyeste). Videre har vi fire iPhone (to halvgamle og to eldre) og barna har Wii U.

Blir en del ja ;). Har nok noen ekstra gamle PC'er liggende også.

Vi har hver vår PC, jeg en stasjonær og mannen en laptopp, brukt som stasjonær.

Dessuten har vi hver vårt nettbrett og smarttelefon.

Det blir tre enheter på hver som er i daglig bruk.

Mannen har nettopp båret ut en haug med gamle PC'er som skal kastes, det er mer enn ti utbrukte PCer i garasjen.

Endret av Høstløv

Jeg har en MacbookPro, og jr og mann har hver sin PC. Som hos Xtra ligger det et par eldgamle laptoper et-eller-annet-sted i huset også. Vi har ellers hver vår iPhone5 og en iPad vi deler på. Jeg får iPhone6 over jul og det blir stas. I tillegg har jr en spillkonsoll.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...