Gjest på slankern Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Er på slankern for tiden. Skal ikke ned mange kilo. tenker 4-5 kg eller noe. Spiser rimelig sunt: en brødskive med leverpostei til frokost. en brødskive med det samme til lunsj, et eple som mellommåltid og litt middag i moderate mengder. Pasta, ris, kjøtt, fisk grønnsaker ol. trener 3 ganger i uka og da trener jeg 1- 2 timer ... men det jeg lurer på er om det er skaldelig å drikke for eksempel 6-7 liter væske om dagen. jeg drikker ca 7 liter væske hver eneste dag og mye av dette er fun light og endel kaffe/te... drikker 4 liter vann og kanskje en halv liter kaffe, mange kopper grønn te og kanskje fem glass fun light. Er dette direkte skadelig. Jeg synes dette funker veldig bra for jeg føler at jeg renser kroppen min veldig...og spiser mindre fordi jeg drikker så mye. Men jeg veier kanskje 3.5 kg mere midt på dagen enn det jeg gjør på morningen. er dette vanlig egentlig? Vet jo at det skyldes vesken, men 3-4 kg..er ikke det litt vell mye?? håper noen kan gi meg kommentarer på kostholdet og all drikkinga.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.