Gå til innhold

Hvordan hadde verden vært idag om tyskerne vant krigen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror det hadde vært mer orden og disiplin. Alle hadde kjørt tyske biler på gode motorveier og snakket tysk. Vi hadde sett på Derrick jr på TV.

Ordnung muss sein!

He-Just-Wanted-To-Heil-Hitler-On-Nationa

Anonymous poster hash: 513f1...070

Hva tror du?

Et slikt system er neppe stabilt, og det ville fort blitt uroligheter, terrorisme og til slutt statskupp. Tror jeg.

Det er skumlere med fremtiden, hvor overvåkning kan gjøre det mulig å ta enhver spire til motstand ved roten.

Annonse

Jeg tror det hadde vært mer orden og disiplin. Alle hadde kjørt tyske biler på gode motorveier og snakket tysk. Vi hadde sett på Derrick jr på TV.

Rart hvis det hadde vært slik;) men kanskje. jeg tror personlig at selvom de hadde vunnet, hadde endel ialfall litt av det gått i oppløsning eller blitt splittet i "grupper"

Et slikt system er neppe stabilt, og det ville fort blitt uroligheter, terrorisme og til slutt statskupp. Tror jeg.

Det er skumlere med fremtiden, hvor overvåkning kan gjøre det mulig å ta enhver spire til motstand ved roten.

samme tror jeg egentlig. Tror ikke det systemet vlle fungert perfekt så lenge

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...