Gå til innhold

Hverdagen

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hverdagen er jævlig når alle forventer at man går på skolen, når realiteten er at man er så dårlig at man klarer ingenting. Jeg misunner dere som slipper dette. virkelig.

Det er ikke bare bare å ikke å ha noe å gå til heller, ganske tomme dager i grunn. Men jeg klarte ikke skole på din alder jeg heller, ble mor isteden.

Skrevet

Vi har et dagtilbud her på DPS som ene posten her styrer.

Grunnleggende læring med rutiner, samtalegrupper og andre aktiviteter(trening, matlaging og div)sosialt samspill.

Jeg liker meg ikke der.dvs, jeg skal ikke si det for sikkert da det er helt nytt fra imorra av..

Var dagtilbud før jul og, men da dreiv vi med andre ting..håndarbeid og sånt

Jeg gikk mye turer i tillegg til dagtilbudet før jeg ble nærpsykotisk, da turte jeg ikke mer. Gruer meg derfor veldig til imorra. Vet ikke hvordan det blir..og ikke skulle jeg fortsette med Zyprexa etter uka som har vært heller...

*edit: Jeg synes det blir litt kunstig sosialt da..bare være sammen med andre psykisk syke*

Kremmt - hvis det er første dagen der i morgen, så kan du vel ikke vite at du ikke kommer til å like deg der? Eller misforstår jeg noe? Jeg synes det er bra at du har et dagtilbud. Hvor ofte er det?

Skrevet

hverdag eller ikke, samma det

i det minste er butikkene åpne og sånn

men jeg er helt utmattet. måtte sjekke stoffskiftet, håper på svar snart.

stjernestøv
Skrevet

hverdag eller ikke, samma det

i det minste er butikkene åpne og sånn

men jeg er helt utmattet. måtte sjekke stoffskiftet, håper på svar snart.

Hørtes ikke godt ut nei. God bedring da!

Skrevet (endret)

Kremmt - hvis det er første dagen der i morgen, så kan du vel ikke vite at du ikke kommer til å like deg der? Eller misforstår jeg noe? Jeg synes det er bra at du har et dagtilbud. Hvor ofte er det?

Jeg skreiv det var dagtilbud før jul og, men at det var litt annet opplegg...

Jeg trivdes ikke særlig da heller. Og nå blir det kanskje ganske mange flere, og da blir jeg veldig usikker..

Men skal dit imorra og se hva som skal skje...(etter mas fra ei i hjelpeapparatet...)

Tirsdag til fredag...

Endret av Psykojenta
stjernestøv
Skrevet

Jeg trivdes ikke særlig da heller. Og nå blir det kanskje ganske mange flere, og da blir jeg veldig usikker..

Men skal dit imorra og se hva som skal skje...(etter mas fra ei i hjelpeapparatet...)

Tirsdag til fredag...

Syns det er kjempebra at du går dit, håper du liker deg der :-)

Skrevet

Syns det er kjempebra at du går dit, håper du liker deg der :-)

Ja, jeg håper jeg klarer det tross psykosesymptomene mine.

synes det er veldig vanskelig å skulle forholde seg til ukjente...selv om de sikkert blir kjente etterhvert..

Kanskje det går bedre enn jeg trur...

stjernestøv
Skrevet

Ja, jeg håper jeg klarer det tross psykosesymptomene mine.

synes det er veldig vanskelig å skulle forholde seg til ukjente...selv om de sikkert blir kjente etterhvert..

Kanskje det går bedre enn jeg trur...

De blir nok kjente etterhvert ja, og da går det sikkert bedre.

Skrevet

Tirsdag til fredag...

Ok, så det er samme stedet det nye dagtilbudet er også - i så fall skjønner jeg at du mener du kan vite litt om hvordan du kommer til å trives:-) Uansett, så mener jeg det er MYE bedre at du har et dagtilbud enn at du isolerer deg hjemme hos deg selv. Med litt flaks kan det vel være at det kommer til å skje noe ok der også.

AnonymBruker
Skrevet

Så var hverdagen her igjen.....

Hva syns du om det?

Bra.

Anonymous poster hash: 6f5e2...955

Skrevet

Ok, så det er samme stedet det nye dagtilbudet er også - i så fall skjønner jeg at du mener du kan vite litt om hvordan du kommer til å trives:-) Uansett, så mener jeg det er MYE bedre at du har et dagtilbud enn at du isolerer deg hjemme hos deg selv. Med litt flaks kan det vel være at det kommer til å skje noe ok der også.

Ja, det er samme sted :)

Det blir andre ansatte å forholde seg til, andre og flere personer i gruppa.

Men ja, har prøvd isolasjon - ble ikke friskere da i alle fall...så da blir det å prøve ut dette..

stjernestøv
Skrevet

Bra.

Anonymous poster hash: 6f5e2...955

Det er nok mange som liker hverdagen best.

Skrevet

Det er ikke bare bare å ikke å ha noe å gå til heller, ganske tomme dager i grunn. Men jeg klarte ikke skole på din alder jeg heller, ble mor isteden.

Nei, skjønner den. Jeg var selv borte fra skolen i over et år, nesten to. Det var kjipt innimellom. Men jeg syns det er bedre være hjemme når man er dårlig enn å gå på skole når man har det ille.

stjernestøv
Skrevet

Nei, skjønner den. Jeg var selv borte fra skolen i over et år, nesten to. Det var kjipt innimellom. Men jeg syns det er bedre være hjemme når man er dårlig enn å gå på skole når man har det ille.

Ja det er bedre å være hjemme når man er dårlig. Gode tanker til deg :-)

Skrevet

Ja det er bedre å være hjemme når man er dårlig. Gode tanker til deg :-)

Takk for det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...