Gå til innhold

helt utmattet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sjekket stoffskiftet mitt idag. Legen min ville sjekke det fordi jeg har så vanskelig for å gå ned i vekt selv om jeg har kuttet cola. Men noen dager før jeg sjekket, så kjente jeg på en ENORM utmattelse, slitenhet og masse søvnbehov har jeg hatt hele veien. Igår fikk jeg leddsmerter og måtte knekke på fingrene hele tiden osv, og dette er symptomer jeg kjenner igjen fra noen år siden da jeg hadde problemer med stoffskiftet. det kom seg av seg selv den gangen...

Egentlig er jeg så utmattet at det er helt uutholdelig, så jeg håper blodprøvene vil finne ut hva det er så det kan rettes opp i.

Hvis det ikke er stoffskiftet eller lignende, så er det veldig fortvilende, for da kan det skyldes at jeg ikke tåler at jeg har redusert litt på litiumdosen min og det hjalp meg å endelig redusere den, gikk endelig litt ned i vekt... Kanskje det skyldes proteinbrødet fra Rimi også, men jeg har utrolig lyst til å ha denne reduserte dosen.

Skrevet

hvis blodprøvene er fine kanskje jeg kan prøve wellbutrin?

Skrevet

Det kan jo være karbo-abstinenser, da... vet ikke helt hva du spiser og har spist, men. Men noen liter med cola hver dag gjør noe med deg.

Skrevet

Det kan jo være karbo-abstinenser, da... vet ikke helt hva du spiser og har spist, men. Men noen liter med cola hver dag gjør noe med deg.

drikker ikke cola lenger

Skrevet

Det det sannsynligvis ER er lavt stoffskifte pga litium.

Skrevet

Da er det bare å vente en ukes tid da, så får du sannsynligvis medisiner som hjelper.

(Karbo-abstinenser gjør seg ikke gjeldende dagen derpå, men i flere uker etter...)

Skrevet

Da er det bare å vente en ukes tid da, så får du sannsynligvis medisiner som hjelper.

(Karbo-abstinenser gjør seg ikke gjeldende dagen derpå, men i flere uker etter...)

har ikke time til legen før 20. januar. vet ikke åssen jeg skal holde ut. men sånn er livet!

Skrevet

Hvis du tok blodprøve i dag, så kan du ringe til legekontoret i neste uke og spørre hva TSH lå på. Du får en pekepinn i alle fall.

Skrevet

Hvis du tok blodprøve i dag, så kan du ringe til legekontoret i neste uke og spørre hva TSH lå på. Du får en pekepinn i alle fall.

hvordan skal jeg holde ut til neste uke?

Skrevet

hvordan skal jeg holde ut til neste uke?

Hvilke alternativer har du til handlinger frem til neste uke?

Skrevet

Hvilke alternativer har du til handlinger frem til neste uke?

jeg må bare leve i et uutholdelig støkke

ser for meg det hadde hjulpet å gomlet i seg junk food i det minste, men det har jeg ikke en gang penger til

Skrevet (endret)

Jeg har dritlavt stoffskifte. Går på 175 uq med thyroxin. Fikk nesten mer ut av å ta D-vitamin og folsyre (mangel på det ble og konstatert), enn stoffskiftemedisinen, men kanskje det var pga att legen oppdaga stoffskifte så tidlig, att jeg nesten ikke ble utmattet.

Endret av Inner self
Skrevet

Jeg har dritlavt stoffskifte. Går på 175 uq med thyroxin. Fikk nesten mer ut av å ta D-vitamin og folsyre (mangel på det ble og konstatert), enn stoffskiftemedisinen, men kanskje det var pga att legen oppdaga stoffskifte så tidlig, att jeg nesten ikke ble utmattet.

jeg har kjøpt d vitaminer også, for de var jeg gått tom for, så kanskje det spiller inn

Skrevet

jeg må bare leve i et uutholdelig støkke

ser for meg det hadde hjulpet å gomlet i seg junk food i det minste, men det har jeg ikke en gang penger til

Det er ikke noe godt å være helt "nede"... hm, jeg vet ikke jeg, hva med koffein?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...