skrevet Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 A: han har vrangforestillinger knyttet til at kvinner skal gjøre overgrep etc. B: han har paranoid psykose, se mer på: http://en.wikipedia.org/wiki/Delusional_disorder Hvis du skulle beskrive vedkommende ovenfor meg, eller en venn av deg, er det A eller B som forklarer mest av vedkommende? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 A: han har vrangforestillinger knyttet til at kvinner skal gjøre overgrep etc. B: han har paranoid psykose, se mer på: http://en.wikipedia.org/wiki/Delusional_disorder Hvis du skulle beskrive vedkommende ovenfor meg, eller en venn av deg, er det A eller B som forklarer mest av vedkommende? a) Anonymous poster hash: 5e057...405 0 Siter
skrevet Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 a) Anonymous poster hash: 5e057...405 Enig. Tror du vedkommende har en annen diagnose enn de han har, som hvis han fikk den ville ført til endringer i behandlingen han mottar, både i form av medisinering og andre tiltak, f.eks. støtte fra NAV, samtaler etc? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 Nei. Jeg lurer bare på om han er psykotisk........ Anonymous poster hash: 5e057...405 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 Enig. Tror du vedkommende har en annen diagnose enn de han har, som hvis han fikk den ville ført til endringer i behandlingen han mottar, både i form av medisinering og andre tiltak, f.eks. støtte fra NAV, samtaler etc? lurer på om han er psykotisk... hva tror du? Anonymous poster hash: 5e057...405 0 Siter
skrevet Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 Du grubler, altså! Nei det aner jeg ikke noe om. Hvorvidt han er psykotisk eller ikke. Hvis disse problemene har kommet mer eller mindre plutselig, så er det kanskje riktig å tenke i de baner? Ikke at han hvis ikke plutselig ikke kan være psykotisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.