AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 Hvorfor er det ikke tekst tv på tv 2 bliss og zebra når vi har boks fra canal digital? Anonymous poster hash: e19cd...c78 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 Hvorfor er det ikke tekst tv på tv 2 bliss og zebra når vi har boks fra canal digital?Anonymous poster hash: e19cd...c78 bliss og zebra har vel ikke tekst tv. Anonymous poster hash: 6ec31...832 0 Siter
skrevet Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 bliss og zebra har vel ikke tekst tv.Da vil jeg hevde de er noe 'njet-folk'... sånn som var før Berlinmurens fall. Hvis Bliss og Zebra tar over må vi jo alle begynne å si 'njet'. Vi kan ikke ha sånne 'stalin' kanaler her. Jeg mener nordmenn må 'kvakne opp' (noe sånt.) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 Da vil jeg hevde de er noe 'njet-folk'... sånn som var før Berlinmurens fall. Hvis Bliss og Zebra tar over må vi jo alle begynne å si 'njet'. Vi kan ikke ha sånne 'stalin' kanaler her. Jeg mener nordmenn må 'kvakne opp' (noe sånt.) Jeg mistenker no' kommunist-mafia som tuller. Anonymous poster hash: cc29b...d6b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.