Gå til innhold

Slanking

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Sist fredag veide jeg 95,2 kg og i dag veier jeg 91,3 kg. Er det flere som skal slanke seg?

Gjest Gargamel
Skrevet

Jada. Jeg har latet meg og spist som en bryggesjauer hele jula.  Har lagt på meg 2-3 kg som skal bort igjen. Det var verd det.

Gjest gjesteleser
Skrevet

Ja. Jeg skal under 60 kg igjen, og holde meg der. 62 nå om ikke vekta til mamma jugde i jula. Fort gjort å gå ned, vanskelig å holde meg under 60. Skal liksom ingenting til før jeg går opp...

Skrevet

Et par-tre kilo med juleflesk som skal bort ja, tror det skal gå bra :)

stjernestøv
Skrevet

Så lite dere skal ned da, er jo fort gjort det :-) Skulle ønske jeg hadde mindre, men får bruke tiden frem til sommeren.

Gjest gjesteleser
Skrevet

Jeg kan godt tenke meg å gå ned til 55-56, men må iallefall under 60.

stjernestøv
Skrevet

Jeg kan godt tenke meg å gå ned til 55-56, men må iallefall under 60.

Er du lav du da?

Gjest gjesteleser
Skrevet

En sånn en som har en stol på kjøkkenet så jeg kan nå ting på de øvre hyllene :-)

stjernestøv
Skrevet

En sånn en som har en stol på kjøkkenet så jeg kan nå ting på de øvre hyllene :-)

Ok :-)

Lykke til med vektnedgangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...