Gå til innhold

Avslutte terapi?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg tenker at medisin kan finjusteres og at derfor er det viktig at en psykiater fra tid til annen vurderer om det går an å hjelpe deg bedre med andre løsninger enn i dag. Det kan innebære kombinasjoner av medisiner, andre doser osv - og alt dette må en ekspert vurdere.

Ok. Da lurer jeg på hva nhd ville anbefalt, psykiaterene her kjenner meg jo ikke. Men da må de jo snakke med meg fra tid til annen.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

20

• missmas

7

• Psykojenta

6

• frosken

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Du tror ikke det nei, har merket at det som var morsomt før ikke er morsomt lenger. Ler ikke av noe, bare smiler for min sønns skyld. Han sier ofte" Du ler jo ikke". Får ta det opp med psykologen da.

Vet godt åssen det der er..dessverre...

Det er trist å ha det sånn - håper virkelig at du og psykolog OG psykiater/lege kommer fram til gode løsninger for deg!! :)

Du trenger en ordentlig vurdering, det håper jeg du får nå så du slipper være så dårlig, det er ikke godt for hverken deg eller sønnen din

stjernestøv
Skrevet

Vet godt åssen det der er..dessverre...

Det er trist å ha det sånn - håper virkelig at du og psykolog OG psykiater/lege kommer fram til gode løsninger for deg!! :)

Du trenger en ordentlig vurdering, det håper jeg du får nå så du slipper være så dårlig, det er ikke godt for hverken deg eller sønnen din

Får håpe det da, har ikke tenk så mye på selv at jeg kan være deprimert. Har tenkt det var medisinene, håper jeg kan få en vurdering. Takk for at dere svarer meg, det gir meg litt håp i grunn :-)

Skrevet

Får håpe det da, har ikke tenk så mye på selv at jeg kan være deprimert. Har tenkt det var medisinene, håper jeg kan få en vurdering. Takk for at dere svarer meg, det gir meg litt håp i grunn :-)

Håper og trur jeg du får også! Si ting som de er, hvordan ting føles for deg!

Kanskje holder det med terapi, kanskje må det legges til noe...Jeg håper uansett at de vurderer situasjonen din..så du får den hjelpa du trenger og har krav på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...