Gå til innhold

Er så lei meg. Jeg vil ha fred i verden

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

16

• Caylee

13

• stjernestøv

4

• slabbedask

4

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
Skrevet

Bare se i Paris :-(

Syns så synd på gislene.

Dette er resulatet av den spinnville massive innvandringen fra retarderte muslimske land. Vi er mange som har advart mot dette lenge.

Anonymous poster hash: efd52...f24

stjernestøv
Skrevet

Bare se i Paris :-(

Syns så synd på gislene.

Det er veldig trist er det :-(

Skrevet

Jeg skulle ønske alle mennesker skjønte at alt som virkelig betyr noe er kjærlighet. Jeg støtter mennersker i nød. Jeg vil ikke tie om at jeg syns dette er grusomt. Jeg kan ikke. Håper en dag alle på jord forstår hva som er ekte, kjærlighet.

stjernestøv
Skrevet

Jeg skulle ønske alle mennesker skjønte at alt som virkelig betyr noe er kjærlighet. Jeg støtter mennersker i nød. Jeg vil ikke tie om at jeg syns dette er grusomt. Jeg kan ikke. Håper en dag alle på jord forstår hva som er ekte, kjærlighet.

Kjærligheten må jo være fraværende hos disse terroristene, det er skummelt når kjærligheten ikke er der.

AnonymBruker
Skrevet

Kjærligheten må jo være fraværende hos disse terroristene, det er skummelt når kjærligheten ikke er der.

Alt dette pratet om "kjærlighet" er bare svada.

Skrevet

Hvordan da mener du?

AnonymBruker
Skrevet
Jeg vil ha fred i verden

Det får du ikke nå. Alt du får er tiltagende ufred inntil Jesus kommer tilbake.

Legg merke til hvem som provoserte til volden i Paris: En gruppe religionshatende ateister i et magasin.

De visste utmerket godt at provokasjonene kunne være farlige. Slik sett oppnådde de resultat - ingen fredsstifting,

men tragedie.

De avslørte noe av islam til en fryktig høy pris. Det finnes bedre måter å fortelle at islam ødelegger.

Anonymous poster hash: 1b011...f03

stjernestøv
Skrevet

Det syns jeg ikke, kjærlighet er grunnleggende og det vi trenger i verden.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan da mener du?

Verden er ond. Deal with it.

AnonymBruker
Skrevet

Legg merke til hvem som provoserte til volden i Paris: En gruppe religionshatende ateister i et magasin.

De visste utmerket godt at provokasjonene kunne være farlige. Slik sett oppnådde de resultat - ingen fredsstifting,

men tragedie.

De avslørte noe av islam til en fryktig høy pris. Det finnes bedre måter å fortelle at islam ødelegger.

3cd8a33a.png

AnonymBruker
Skrevet

3cd8a33a.png

*sukk*. Du har ikke og kommer heller aldri til å få innflytelse på tragedier langt borte. Gjør heller det beste ut av ditt eget liv så langt du kan.

BrukerErHeltAnonym
Skrevet

if-jesus-comes-back-well-kill-him-again-

Skrevet

Har sluttet å lese nyheter jeg. Verden er gal og jeg blir bare mer deprimert av å vite alt som skjer.

Skrevet

Fire gisler er nå bekreftet drept :-(

Det sto først alle klarte seg. Men nå skriver vg noe helt annet.

Skrevet

Har sluttet å lese nyheter jeg. Verden er gal og jeg blir bare mer deprimert av å vite alt som skjer.

Best å holde seg unna nyheter noen ganger ja

Skrevet

all-religions-one3_opt.jpg

"We are one"? HUFF! Ateister er uteglemt der så langt jeg kan se. Vis gjerne omtanke overfor alle uansett hva de tror på.

Samtidig skal man ikke omfavne andres villfarelser.

Skrevet

"We are one"? HUFF! Ateister er uteglemt der så langt jeg kan se. Vis gjerne omtanke overfor alle uansett hva de tror på. 

Ateister tror ikke.

Skrevet (endret)

atheist-fish.jpg?itok=2sQmjD7j

Endret av skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...