Caylee Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Bare se i Paris :-( Syns så synd på gislene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Bare se i Paris :-( Syns så synd på gislene. Dette er resulatet av den spinnville massive innvandringen fra retarderte muslimske land. Vi er mange som har advart mot dette lenge. Anonymous poster hash: efd52...f24 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Bare se i Paris :-( Syns så synd på gislene. Det er veldig trist er det :-( 0 Siter
Caylee Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Skrevet 9. januar 2015 Jeg skulle ønske alle mennesker skjønte at alt som virkelig betyr noe er kjærlighet. Jeg støtter mennersker i nød. Jeg vil ikke tie om at jeg syns dette er grusomt. Jeg kan ikke. Håper en dag alle på jord forstår hva som er ekte, kjærlighet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Jeg skulle ønske alle mennesker skjønte at alt som virkelig betyr noe er kjærlighet. Jeg støtter mennersker i nød. Jeg vil ikke tie om at jeg syns dette er grusomt. Jeg kan ikke. Håper en dag alle på jord forstår hva som er ekte, kjærlighet. Kjærligheten må jo være fraværende hos disse terroristene, det er skummelt når kjærligheten ikke er der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Kjærligheten må jo være fraværende hos disse terroristene, det er skummelt når kjærligheten ikke er der. Alt dette pratet om "kjærlighet" er bare svada. Anonymous poster hash: efd52...f24 0 Siter
Caylee Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Skrevet 9. januar 2015 Alt dette pratet om "kjærlighet" er bare svada. Anonymous poster hash: efd52...f24 Hvordan da mener du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Jeg vil ha fred i verden Det får du ikke nå. Alt du får er tiltagende ufred inntil Jesus kommer tilbake. Legg merke til hvem som provoserte til volden i Paris: En gruppe religionshatende ateister i et magasin. De visste utmerket godt at provokasjonene kunne være farlige. Slik sett oppnådde de resultat - ingen fredsstifting, men tragedie. De avslørte noe av islam til en fryktig høy pris. Det finnes bedre måter å fortelle at islam ødelegger. Anonymous poster hash: 1b011...f03 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Alt dette pratet om "kjærlighet" er bare svada. Anonymous poster hash: efd52...f24 Det syns jeg ikke, kjærlighet er grunnleggende og det vi trenger i verden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Hvordan da mener du? Verden er ond. Deal with it. Anonymous poster hash: efd52...f24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Det får du ikke nå. Alt du får er tiltagende ufred inntil Jesus kommer tilbake. Legg merke til hvem som provoserte til volden i Paris: En gruppe religionshatende ateister i et magasin. De visste utmerket godt at provokasjonene kunne være farlige. Slik sett oppnådde de resultat - ingen fredsstifting, men tragedie. De avslørte noe av islam til en fryktig høy pris. Det finnes bedre måter å fortelle at islam ødelegger. Anonymous poster hash: 1b011...f03 Anonymous poster hash: efd52...f24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Anonymous poster hash: efd52...f24 *sukk*. Du har ikke og kommer heller aldri til å få innflytelse på tragedier langt borte. Gjør heller det beste ut av ditt eget liv så langt du kan. Anonymous poster hash: 1b011...f03 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Det får du ikke nå. Alt du får er tiltagende ufred inntil Jesus kommer tilbake. 0 Siter
Trine Skrevet 9. januar 2015 Skrevet 9. januar 2015 Har sluttet å lese nyheter jeg. Verden er gal og jeg blir bare mer deprimert av å vite alt som skjer. 0 Siter
Caylee Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Skrevet 9. januar 2015 Fire gisler er nå bekreftet drept :-( Det sto først alle klarte seg. Men nå skriver vg noe helt annet. 0 Siter
Caylee Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Skrevet 9. januar 2015 Har sluttet å lese nyheter jeg. Verden er gal og jeg blir bare mer deprimert av å vite alt som skjer. Best å holde seg unna nyheter noen ganger ja 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 "We are one"? HUFF! Ateister er uteglemt der så langt jeg kan se. Vis gjerne omtanke overfor alle uansett hva de tror på. Samtidig skal man ikke omfavne andres villfarelser. Anonymous poster hash: 1b011...f03 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 "We are one"? HUFF! Ateister er uteglemt der så langt jeg kan se. Vis gjerne omtanke overfor alle uansett hva de tror på. Ateister tror ikke. 0 Siter
skrevet Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 (endret) "We are one"? HUFF! Ateister er uteglemt der så langt jeg kan se. Vis gjerne omtanke overfor alle uansett hva de tror på. Endret 10. januar 2015 av skrevet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.