Gå til innhold

PK-Sverige slår til igjen: - Ikke uskyldige personer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker, on 10 Jan 2015 - 14:20, said:

De er ikke noe styggere enn andre karrikaturer.

Mohammed-drawing.jpgimage01.gif

Anonymous poster hash: d4621...173

Se på forsiden av denne Charlie blekka. De får den hellige profeten deres til å fremstå som en idiot.

Men greit, vi følger det som du står for, og fortsetter å produsere sånt tøv, så skal vi se om det er dette som er måten å gjøre det på.

God krig. Anonymous poster hash: a694e...996

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Hvilke konklusjoner trekker jeg, som du er uenig i?

Hvis en dame blir drept av mannen sin pga en slengbemerkning er det feil tidspunkt å snakke om at damer bør bli mer høflige mot ektemannen.

Uansett hvordan du pakker det inn virker det ikke som om du helt tar inn over deg at drap ikke står i noe rimelig forhold til en vitsetegning. Det er bare å se hva du velger å bruke taletiden på.

Hva synes du er oppnådd med dette? Er vi kommet noe nærmere hverandre, eller skaper vi en stadig større kløft mellom muslimer og andre?

Det er forbudt i henhold til islam å tegne pofeten deres.

Islamske "lover" gjelder ikke for ikke-muslimer.

Har du noen gang sett karrikaturer i muslimske media og hvordan jøder fremstilles? Dette er lang langt værre enn disse uskyldige Muhammed-karrkiaturene. Kanskje man skulle rydde opp i eget hus først.

cartoon4060221.jpg

02annefrank1.jpg

09execution.jpg

Anonymous poster hash: 1bdbd...09a

Hvilke konklusjoner trekker jeg, som du er uenig i?

Hvis en dame blir drept av mannen sin pga en slengbemerkning er det feil tidspunkt å snakke om at damer bør bli mer høflige mot ektemannen.

Uansett hvordan du pakker det inn virker det ikke som om du helt tar inn over deg at drap ikke står i noe rimelig forhold til en vitsetegning. Det er bare å se hva du velger å bruke taletiden på.

Jeg pakker ikke inn en jævla dritt.

Men det er søkt å lese i en samlet presse som nå skal være så jævla modige og stå opp mot disse idiotene som disse ekstremistene et.

Den samme venstrevridde pressen som vel har vært på jakt etter oss som har advart mot masseinnvandringen av muslimer til vesten

Prisen for å huse disse "steinalder-tro" personenene, ser vi nå bare begynnelsen på dessverre.

Integreringen har slått så feil, at det bør ringe en bjelle på alle og enhver.

Hva som står på agendaen til muslimer i Norge, er jeg ikke sikker på.

Faten var den som stod opp her i landet mot ekstremisme.....men bare noen få hundre menn var med.

Disse karikaturene er ikke noe annet en bensin på et allerede oppfyrt bål.

Og de bruker det for hva det er verdt!

Anonymous poster hash: a694e...996

Jeg pakker ikke inn en jævla dritt.

Men det er søkt å lese i en samlet presse som nå skal være så jævla modige og stå opp mot disse idiotene som disse ekstremistene et.

Den samme venstrevridde pressen som vel har vært på jakt etter oss som har advart mot masseinnvandringen av muslimer til vesten

Prisen for å huse disse "steinalder-tro" personenene, ser vi nå bare begynnelsen på dessverre.

Integreringen har slått så feil, at det bør ringe en bjelle på alle og enhver.

Hva som står på agendaen til muslimer i Norge, er jeg ikke sikker på.

Faten var den som stod opp her i landet mot ekstremisme.....men bare noen få hundre menn var med.

Disse karikaturene er ikke noe annet en bensin på et allerede oppfyrt bål.

Og de bruker det for hva det er verdt!

Hvilken agenda har "de"? Og hvem er "de"?

Anonymous poster hash: 3dc09...b89

Hvilken agenda har "de"? Og hvem er "de"? Anonymous poster hash: 3dc09...b89

Jeg skriver at jeg vet ikke hvilken agenda de har, og da mener jeg muslimene/islamistene.

Spør en hvilken som helst muslm om h#n kan tenke seg å leve/bo i et kalifat, så får du svaret.

Jeg skjønner ikke hvorfor de ønsker seg til vesten, for her bor bare vi vanntro, so kjemper for likestilling mellom kvinne og mann.

Stort sett alt som er bråk på nyhetene, så blir muslim/islam/islamist nevnt i samme setning. Enten det er nyheter fra Afrika, Europa eller Midt østen.

Jeg kan ikke se en enste positiv ting de bidrar med. Ikke en!

Fredens religion my ass!

Annonse

Jeg skriver at jeg vet ikke hvilken agenda de har, og da mener jeg muslimene/islamistene.

Spør en hvilken som helst muslm om h#n kan tenke seg å leve/bo i et kalifat, så får du svaret.

Jeg skjønner ikke hvorfor de ønsker seg til vesten, for her bor bare vi vanntro, so kjemper for likestilling mellom kvinne og mann.

Stort sett alt som er bråk på nyhetene, så blir muslim/islam/islamist nevnt i samme setning. Enten det er nyheter fra Afrika, Europa eller Midt østen.

Jeg kan ikke se en enste positiv ting de bidrar med. Ikke en!

Fredens religion my ass!

Du skriver jo at det er den venstrevridde pressen som har vært på jakt etter "oss som har advart mot masseinnvandringen av muslimer". Mens det nå er den samme pressen som er så "jævla modige og stå opp mot disse idiotene som disse ekstremistene".

Er dette no 'plot' fra venstresiden for å få innført NWO?

Mange av karrikaturtegningene er direkte ondskapsfulle. Skal man lage karrikaturer burde de i det minste ha et fornuftig budskap og ulikt formidling av forakt og hat.

Får ikke lagt inn bilder her. Men en karrikatur jeg synes er god, er en tegning av en person som lager en demonstarasjonsplakat. På den står det "Død over dem som hevder at islam er voldelig!" En tankefull person står bak og sier "La oss tenke over hvordan vi ordlegger oss".

Det som uroer meg mest er maktaspektet i islam. Alt jeg har lest i Koranen tilsier at dette er en religion som kolliderer så mye med demokratiske orden at den ikke passer inn her. Muslimen Trond Ali Linstad sa jo at islam ikke passer med demokrati. Der har vi egentlig kjerne av problemet: Stadig flere muslimer flytter hit, den muslimske delen av befolkningen øker mye hele tiden. Fortsetter det slik, er norsk demokrati avviklet i løpet av en del tiår. Man blir anklaget for å være rasist og fremmedfientlig om man sier noe sånt. Og enda verre: det ser ut til at alle partier unntatt et synes vi skal fortsette med samme innvandringspolitikk. De er redde for kritikk fra den venstrevridde pressen.

Anonymous poster hash: f411d...797

Mange av karrikaturtegningene er direkte ondskapsfulle. 

Det er din subjektive mening.

Hva syntes du om denne karrikaturen fra arabisk presse?

Jew-holo-balance.jpg

De er redde for kritikk fra den venstrevridde pressen.

Den samme pressen som publiserer karrikaturere. Er det no 'plot' her?

Endret av slabbedask

Når tegnet de den karakaturen slabbedask?

Jeg mener at tegner man bilder av karakaturer fra andre religioner, må man tåle det selv også. Ellers blir det ganske dobbeltmoral

Om jeg tegner foreksempel et stygg tegning fra en person du liker, må jeg tåle få likt tilbake.

Anonymous poster hash: f76f0...caf

Når tegnet de den karakaturen slabbedask?

Jeg mener at tegner man bilder av karakaturer fra andre religioner, må man tåle det selv også. Ellers blir det ganske dobbeltmoral

Om jeg tegner foreksempel et stygg tegning fra en person du liker, må jeg tåle få likt tilbake.

Du prøver å få det til å høres ut som dette startet etter de danske muhammed-karrikaturene, men faktum er at dette har den arabiske pressen holdt på med lenge før det.

http://archive.adl.org/main_arab_world/arab_media_portrayal_jews.html#.VLHOoyvF98E

Anti-Semitism in the Muslim and Arab press is hardly a new phenomenon.  In newspapers throughout the Muslim and Arab world, Jews are routinely depicted in editorial cartoons as controlling, manipulative killers who are working to undermine the Islamic world and to kill Arabs.  The caricatures show Jews as Nazi-like, hooked nosed and clad in stereotypical black hats and beards.

Og du har forstatt ikke klart å svare på spørsmålene om dine tåpelige beskyldninger mot den "venstrevridde pressen".

Endret av slabbedask

Slabbedask, ikke fjern poster hash, så man kan se hvem som blir sitert.

Det er din subjektive mening.

hehe. Du har helt sikkert en subjektiv oppfatning selv, Slabbedask!

Hva syntes du om denne karrikaturen fra arabisk presse?

Jew-holo-balance.jpg

Den samme pressen som publiserer karrikaturere. Er det no 'plot' her?

Tegningen er kvalm, etter min mening.

"Plot": Neppe noe annet enn at store deler av den venstrevridde pressen elsker konflikter og hater religioner.

Ellers er jeg enig med Anonym her:

Islamske "lover" gjelder ikke for ikke-muslimer.

Har du noen gang sett karrikaturer i muslimske media og hvordan jøder fremstilles? Dette er lang langt værre enn disse uskyldige Muhammed-karrkiaturene. Kanskje man skulle rydde opp i eget hus først.

cartoon4060221.jpg

02annefrank1.jpg

09execution.jpg

Anonymous poster hash: 1bdbd...09a

De siste tegningene er ondskapsfulle.

Diskusjonen om tegninger blir litt rar. Hensikten i mange tilfeller er jo å vise avstand til noe man ikke liker.

Da er det ikke sikkert at tegninger alltid er beste måten å gjøre på.

Anonymous poster hash: f411d...797

Annonse

Det som skjedde i Frankrike skjedde i Tyskland i natt, og kansje i Norge i morgen.<br />Et lite Norge som utenfra betraktes som et fristed for kriminelle.<br />Enten dette er en viss Krekar, eller de nå hjemvedte jihadistene som returnerer tilbake til det landet som gav de opphold.<br />Til det landet hvor de må omskrive Thorbjørn Egener's barnviser fordi de plutselig inneholder støtende ord.Var det noen som snakket om talefrihet i denne tråden?<br />Et land som må sensurere Pippi Langstrømpe filmene.<br /><br />Hva godt har denne kulturberikelsenen gjort i europa? Je tenker da uelukkende på islam/muslimer. Dette fordi det knapt finnes bråk i andre religioner.I islam er det bråk rundt ALT, enten det gjelder klesplagg, eller hva en muslim kan spise.<br />Nevne EN eneste positiv ting med islam og muslimer til europa.<br /><br />Ps. Sovende celler finnes ikke bare i Frankrie.<br />

Det som skjedde i Frankrike skjedde i Tyskland i natt, og kansje i Norge i morgen.<br />Et lite Norge som utenfra betraktes som et fristed for kriminelle.<br />Enten dette er en viss Krekar, eller de nå hjemvedte jihadistene som returnerer tilbake til det landet som gav de opphold.<br />Til det landet hvor de må omskrive Thorbjørn Egener's barnviser fordi de plutselig inneholder støtende ord.Var det noen som snakket om talefrihet i denne tråden?<br />Et land som må sensurere Pippi Langstrømpe filmene.<br /><br />Hva godt har denne kulturberikelsenen gjort i europa? Je tenker da uelukkende på islam/muslimer. Dette fordi det knapt finnes bråk i andre religioner.I islam er det bråk rundt ALT, enten det gjelder klesplagg, eller hva en muslim kan spise.<br />Nevne EN eneste positiv ting med islam og muslimer til europa.<br /><br />Ps. Sovende celler finnes ikke bare i Frankrie.<br />Anonymous poster hash: a694e...996

Nå må du ikke overdrive. Muslimer er generelt snille de. Minst like snille som kristenfundamentalister.

Anonymous poster hash: 5cc27...078

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...