Gå til innhold

Utdannelse og jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle så ønske jeg hadde fullført utdannelsen, og funnet en relevant jobb...

Da hadde jeg vært noen. I stedet for å bare være denne taperen. Alle mener jeg er uintelligent og umoralsk.

Men, jeg antar, på slutten - når vi ligger under jorden - så merker vi ikke til eller fra.

Skrevet

aldri for sent. jeg vurderer begynne utdannelsen igjen på deltid denne gangen.

Skrevet

Aldri for sent, nei. :)

Ja, jeg prøver jeg.

Skrevet (endret)

Aldri for sent, nei. :)

Ja, jeg prøver jeg.

Hjelper deg gjerne med lekser eller anennt skoleting du trenger hjelp med bare send meg en PM vettu

Endret av Trollings
Skrevet

Hjelper deg gjerne med lekser eller anennt skoleting du trenger hjelp med bare send meg en PM vettu

Hehe. ;)

Jo takk.

Skrevet

Jeg tenker av og til noen burde hjelpe deg i gang igjen med utdannelsen. Du var så veldig ung da du ble dårlig, og hadde et dårlig støtteapparat rundt deg når du skulle prøve å få gjennomført skolegang da du var blitt bedre. Utdannelse på deltid kan være en god løsning, men pass på at du har noen som følger deg litt opp når du evt. starter opp igjen. (Også må du evt. huske søknadsfristen dersom du har lyst til å komme i gang igjen fra kommende høst.)

Skrevet

Jeg tenker av og til noen burde hjelpe deg i gang igjen med utdannelsen. Du var så veldig ung da du ble dårlig, og hadde et dårlig støtteapparat rundt deg når du skulle prøve å få gjennomført skolegang da du var blitt bedre. Utdannelse på deltid kan være en god løsning, men pass på at du har noen som følger deg litt opp når du evt. starter opp igjen. (Også må du evt. huske søknadsfristen dersom du har lyst til å komme i gang igjen fra kommende høst.)

Vi får ønske de med normal personlighet lykke til, meg er det jo bare surr med... :)

Skrevet

Vi får ønske de med normal personlighet lykke til, meg er det jo bare surr med... :)

Du trenger å rydde i litt andre ting før du igjen gjør forsøk på å fullføre din utdannelse - tror jeg. Enig i at vi bør ønske mismass lykke til.

Skrevet

Du trenger å rydde i litt andre ting før du igjen gjør forsøk på å fullføre din utdannelse - tror jeg.

Aldri vært anderledes jeg... med unntak av hvor hardt jeg "står på". Hvis nivå er veldig labert i disse dager.

Skrevet

Lurer litt på om dette er min skyld... er det bare å forandre seg? Hvis man vil det.

Skrevet

Du trenger å rydde i litt andre ting før du igjen gjør forsøk på å fullføre din utdannelse - tror jeg. Enig i at vi bør ønske mismass lykke til.

:-)

AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært anderledes jeg... med unntak av hvor hardt jeg "står på". Hvis nivå er veldig labert i disse dager.

Du har ingen andre problemer enn det?

Anonymous poster hash: b8a17...4d2

Skrevet

Du har ingen andre problemer enn det?

Anonymous poster hash: b8a17...4d2

Det har jeg sikkert, men jeg var likedann tidligere (bare uten "manglende vilje") og det gikk bra skolemessig.

Skrevet

Lenge siden du skiftet på senga? 

Hvor ofte bør man skifte sengetøy?

Skrevet

Hvor ofte bør man skifte sengetøy?

Vet ikke. Jeg bytter når jeg husker det. Med andre ord ikke så ofte. Er ikke så god på sånt jeg. Vet ikke om det er noen regel for hvor ofte man skal skifte sengetøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...