Gå til innhold

Hadde du danset med?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hvis en fremmed person ville ha deg til å danse hadde du danset med da? Det hadde jeg :-) (trur eg)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg lar meg rett rive med :)

Anonymous poster hash: 73e9d...a85
stjernestøv
Skrevet

Ja, jeg lar meg rett rive med :)

Anonymous poster hash: 73e9d...a85

Sikkert gøy å danse litt :-)

Skrevet

Ja, jeg også:) Hadde sikkert syntes det var litt ekkelt, men gøy da!

stjernestøv
Skrevet

Ja, jeg også :) Hadde sikkert syntes det var litt ekkelt, men gøy da!

Så gøy ut :-)

Skrevet

Jeg eier ikke rytmesans (og det er 110% sant!) så nope...

Skrevet

Jeg hadde tenkt at de sikkert var ute etter å drive gjøn med meg, så jeg hadde ikke danset med nei. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg eier ikke rytmesans (og det er 110% sant!) så nope...

Var ikke alle som hadde det i den videoen heller, men de danset fordi :-)

stjernestøv
Skrevet

Jeg hadde tenkt at de sikkert var ute etter å drive gjøn med meg, så jeg hadde ikke danset med nei. 

Hadde nok vært litt usikker jeg og...

Skrevet

:lol: Det gjør ingenting... Jeg ble glad av å se den videoen...jeg hadde ikke klart å gå forbi uten å danse, det går bare av seg selv det. Hehe.

Skrevet

:lol: Det gjør ingenting... Jeg ble glad av å se den videoen...jeg hadde ikke klart å gå forbi uten å danse, det går bare av seg selv det. Hehe.

Herlig :D Mer sånt! :)

Skrevet

Herlig :D Mer sånt! :)

:D;) Den videoen gjorde kvelden min bedre!

Må takke Stjernestøv, altså:)

stjernestøv
Skrevet

:D;) Den videoen gjorde kvelden min bedre!

Må takke Stjernestøv, altså :)

Så hyggelig :-) Ja til flere glade folk :-)

Skrevet

Så gøy ut :-)

Kanskje du skal melde deg på et dansekurs? :)

stjernestøv
Skrevet

Kanskje du skal melde deg på et dansekurs? :)

Tviler på at det finnes noe sånt her på denne filleplassen.

Skrevet

Tviler på at det finnes noe sånt her på denne filleplassen.

Det er kanskje bare "rafting" i elva :D ( huff, håper det er greit å spøke med det!

stjernestøv
Skrevet

Det er kanskje bare "rafting" i elva :D ( huff, håper det er greit å spøke med det!

Det var en gang noen som drev med rafting i elva, men tror ikke de hadde lov en gang for elva skal man ha respekt for. Det var bare den ene gangen, den kunne bli ganske stor og nå har det jo vist seg at den kan gå over sine bredder. Greit å spøke med det :-) Men jeg har virkelig fått respekt for naturkrefter, eller angst for dem.

Skrevet

Det var en gang noen som drev med rafting i elva, men tror ikke de hadde lov en gang for elva skal man ha respekt for. Det var bare den ene gangen, den kunne bli ganske stor og nå har det jo vist seg at den kan gå over sine bredder. Greit å spøke med det :-) Men jeg har virkelig fått respekt for naturkrefter, eller angst for dem.

Det er ikke vanskelig å forstå. Jeg håper det holder seg rolig framover nå så du slipper den bekymringen.

stjernestøv
Skrevet

Det er ikke vanskelig å forstå. Jeg håper det holder seg rolig framover nå så du slipper den bekymringen.

Det er jo meldt storm og store nedbørsmengder i morgen, bekymrer meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en fremmed person ville ha deg til å danse hadde du danset med da? Det hadde jeg :-) (trur eg)

Nei! Danser ikke, hverken med fremmede eller kjente.

Anonymous poster hash: 3f0b9...b9b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...