future life Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har jo fungert veldig bra innimellom uten medisiner av noe slag. Virker som dette går i bølger og jeg tåler lite før jeg blir syk, paranoid, veldig energiløs og psykiske smerter. Dette kan stå på en uke og to, så blir jeg som regel bedre. Er disse periodene skadelige? Er kanskje ikke helt bra å være så mistenksom som jeg er nå :-(. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har jo fungert veldig bra innimellom uten medisiner av noe slag. Virker som dette går i bølger og jeg tåler lite før jeg blir syk, paranoid, veldig energiløs og psykiske smerter. Dette kan stå på en uke og to, så blir jeg som regel bedre. Er disse periodene skadelige? Er kanskje ikke helt bra å være så mistenksom som jeg er nå :-(. Tror ikke det er bra å være dårlig i lengre perioder iallefall. 0 Siter
future life Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Skrevet 10. januar 2015 Tror ikke det er bra å være dårlig i lengre perioder iallefall. Grunnen til at jeg har holdt ut uten medisiner i 7 måneder, er jo at de syke periodene sjelden varer over 14 dager. Prøver å jobbe med tankene mine, og dette tror jeg kutter ned tiden på de syke periodene. Vet ikke om hjernen tar stor skade da av alt dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.