Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Avgrunnen er ikkje til å forkomast i , men til å stige opp av.

Dette visdomsord stammer fra en lyriker/ forfatter min eminente nabo siterte. Synes det var sterkt. Derfor deler jeg det her;)

Endret av En namnlaus
Skrevet

Dette visdomsord stammer fra en lyriker/ forfatter min eminente nabo siterte. Synes det var sterkt. Derfor deler jeg det her;)

Godt sagt det.

Skrevet (endret)

Godt sagt det.

ikke sant? Hun har mistet to signifikante andre ( livsledsager og sønn og er selv 86 dette året). Ble sååå rørt Endret av En namnlaus
Skrevet

ikke sant? Hun har mistet to signifikante andre ( livsledsager og sønn og er selv 86 dette året). Ble sååå rørt

Det var rørende ja. Eldre folk er ofte kloke, vi må høre på dem.

Skrevet

Jobbet som lærinne i 40 år hun som siterte . Sa til meg hun hadde på følelsen at hun skrev uten å vite det ... Sto opp om natten og skrev i søvne . Vi hadde en inderlig dialog om livet på godt og vondt . Men hun var på et bristepunkt og sa min invitasjon til hhv løksuppe og fiskesuppe gjorde henne svært godt . Og vår samtale . Godt å glemme seg selv litt...

Skrevet

Noen ganger er det godt å høre noen ord som treffer. En slik holdning er nok god å ha :)

Skrevet

Noen ganger er det godt å høre noen ord som treffer. En slik holdning er nok god å ha :)

en rasjonelt forankret eldre kvinne, dog m livsvisdom og mye varme ..., jeg siterte Tor Johnson. Det traff henne;)
Skrevet

Les også for livstrøst : " den hemmelige sommer" dikt skrevet av andre Bjerke

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...