Gjest Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 (endret) Avgrunnen er ikkje til å forkomast i , men til å stige opp av. Dette visdomsord stammer fra en lyriker/ forfatter min eminente nabo siterte. Synes det var sterkt. Derfor deler jeg det her;) Endret 10. januar 2015 av En namnlaus 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 Avgrunnen er ikkje til å forkomast i , men til å stige opp av. Dette visdomsord stammer fra en lyriker/ forfatter min eminente nabo siterte. Synes det var sterkt. Derfor deler jeg det her;) Godt sagt det. 0 Siter
Gjest Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 (endret) Godt sagt det.ikke sant? Hun har mistet to signifikante andre ( livsledsager og sønn og er selv 86 dette året). Ble sååå rørt Endret 10. januar 2015 av En namnlaus 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 ikke sant? Hun har mistet to signifikante andre ( livsledsager og sønn og er selv 86 dette året). Ble sååå rørt Det var rørende ja. Eldre folk er ofte kloke, vi må høre på dem. 0 Siter
Gjest Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 Jobbet som lærinne i 40 år hun som siterte . Sa til meg hun hadde på følelsen at hun skrev uten å vite det ... Sto opp om natten og skrev i søvne . Vi hadde en inderlig dialog om livet på godt og vondt . Men hun var på et bristepunkt og sa min invitasjon til hhv løksuppe og fiskesuppe gjorde henne svært godt . Og vår samtale . Godt å glemme seg selv litt... 0 Siter
umakenverdt Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 Avgrunnen er ikkje til å forkomast i , men til å stige opp av. Dette visdomsord stammer fra en lyriker/ forfatter min eminente nabo siterte. Synes det var sterkt. Derfor deler jeg det her;) Noen ganger er det godt å høre noen ord som treffer. En slik holdning er nok god å ha 0 Siter
Gjest Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 Noen ganger er det godt å høre noen ord som treffer. En slik holdning er nok god å ha en rasjonelt forankret eldre kvinne, dog m livsvisdom og mye varme ..., jeg siterte Tor Johnson. Det traff henne;) 0 Siter
Gjest Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 Les også for livstrøst : " den hemmelige sommer" dikt skrevet av andre Bjerke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.