Gå til innhold

Amputere bærekraft ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler m til tider sensuell, lettrørt og kreativ ... Vet ikke hvorfor dette Jar dukket opp nå... Kanskje julas utfordringer og estetikk. Redd medisin skal bringe meg inn i et monotont liv , i jevn dur. Ikke slik det virker visst.,. Hvordan virker stemningsstabiliserende da. Høres kjedelig ut om du føler deg oppe, kanskje nødvendig om du kjenner d lenger ned...,???

Anonymous poster hash: fcc45...927

Skrevet

Var skrivefeil .., ville ikke skilte m den beskrivelsen uansett , bør jo ikke det

Skrevet

Føler m til tider sensuell, lettrørt og kreativ ... Vet ikke hvorfor dette Jar dukket opp nå... Kanskje julas utfordringer og estetikk. Redd medisin skal bringe meg inn i et monotont liv , i jevn dur. Ikke slik det virker visst.,. Hvordan virker stemningsstabiliserende da. Høres kjedelig ut om du føler deg oppe, kanskje nødvendig om du kjenner d lenger ned...,???

Det gir litt mer hud til hudløse og noe mer stabilitet i hverdagen.

Skrevet

Det gir litt mer hud til hudløse og noe mer stabilitet i hverdagen.

hudløs er dessverre ganske godt beskrevet:(( må visst bevise at jeg er frisk nå. Psykolog sier dog det ikke vil hjelpe m med tre doktorgrader , om jeg ikke blir mindre redd folk :(( tror jeg har ikke bare en , men mange diagnoser . Til å bli alvorlig skremt av
Skrevet

hudløs er dessverre ganske godt beskrevet:(( må visst bevise at jeg er frisk nå. Psykolog sier dog det ikke vil hjelpe m med tre doktorgrader , om jeg ikke blir mindre redd folk :(( tror jeg har ikke bare en , men mange diagnoser . Til å bli alvorlig skremt av

Hvorfor spør du da?

Skrevet

Hvorfor spør du da?

skjønte ikke helt hva du mente nå. Burde kanskje ikke spørre så fælt.., men det river i meg. Bør kanskje tenke at livet er et eksperiment
Skrevet

skjønte ikke helt hva du mente nå. Burde kanskje ikke spørre så fælt.., men det river i meg. Bør kanskje tenke at livet er et eksperiment

Du spør hva stemningsstabiliserende gjør, jeg forsøker å svare deg på dette. Deretter skriver du at "hudløs er dessverre ganske godt beskrevet:(( må visst bevise at jeg er frisk nå. " Dermed skjønner jeg ikke hovedspørsmålet ditt. Hva er vitsen med å bevise det ene eller andre, det har jo raknet gang på gang. Husker du innlegget til NHD for noen få uker siden? 

Skrevet

Mine hjelpere i RL sier Det samme ..blir like overraska hver gang....!, jeg er ambivalent . Vil egentlig ikke være syk...

Skrevet (endret)

Mine hjelpere i RL sier Det samme ..blir like overraska hver gang....!, jeg er ambivalent . Vil egentlig ikke være syk...

Kjenner du noen som har lyst til å være syk?

Problemet i din situasjon at jo mer du kjemper med å bevise det motsatte, desto lenger tid kommer du til å bruke på å bli bedre. 

Endret av XbellaX
Skrevet

Jammen jeg tror noen later som jeg vil være syk og får enorm skyldfølelse . Nav deriblant . Fastlege beskytter visst, ok å lage plan... Men foreløpig må jeg visst konsentrere meg om terapi!!! Høres heftig grusom turog jeg får lyst til å stige opp av avgrunnen ;) greit m praksis så kan jeg gå inn i det som vrak , ut som helt... Men så var det timing da... Fastlege formidlet til tro, men vi måtte zoome oss inn på timing..,

Skrevet

Jammen jeg tror noen later som jeg vil være syk og får enorm skyldfølelse . Nav deriblant . Fastlege beskytter visst, ok å lage plan... Men foreløpig må jeg visst konsentrere meg om terapi!!! Høres heftig grusom turog jeg får lyst til å stige opp av avgrunnen ;) greit m praksis så kan jeg gå inn i det som vrak , ut som helt... Men så var det timing da... Fastlege formidlet til tro, men vi måtte zoome oss inn på timing..,

Jeg tror NAV har langt mer å gjøre enn å sitte å diskutere din livssituasjon 24 timer i døgnet. Trekk pusten og forsøk å ikke gi disse tankene unødvendig med næring. Bruk vettet ditt.

Skrevet

Jeg tror NAV har langt mer å gjøre enn å sitte å diskutere din livssituasjon 24 timer i døgnet. Trekk pusten og forsøk å ikke gi disse tankene unødvendig med næring. Bruk vettet ditt.

jepp! Når de innkaller til møte skal jeg forberede meg godt...min rygg skal være hevet og jeg skal vise dem at jeg faktisk ikke er ufør kandidat !!!!!!!!!!'
Skrevet

jepp! Når de innkaller til møte skal jeg forberede meg godt...min rygg skal være hevet og jeg skal vise dem at jeg faktisk ikke er ufør kandidat !!!!!!!!!!'

De mener at du er blitt det?

Skrevet (endret)

De mener at du er blitt det?

vet ikke. Noen sier de ikke tror på at jeg kan fungere , enormt sårende. Bedt dem ringe min tidl arb giver. Nav vil ha meg i " aktivitet"....!!! A ha... Må jo egentlig ta det som en positiv utfordring. Redd det bringer meg ut mot stupet. Kanskje har jeg enda litt tid før jeg skal bevise egen eksistensrett i arb liv Endret av En namnlaus
Skrevet (endret)

vet ikke. Noen sier de ikke tror på at jeg kan fungere , enormt sårende. Bedt dem ringe min tidl arb giver. Nav vil ha meg i " aktivitet"....!!! A ha... Må jo egentlig ta det som en positiv utfordring. Redd det bringer meg ut mot stupet. Kanskje har jeg enda litt tid før jeg skal bevise egen eksistensrett i arb liv

Iblant skriver du så rotete og uforstålig at jeg blir sittende å gjette hva du mener, slik som innlegget ditt over. Jeg vet ikke hvem du mener når du skriver at "noen" mener du ikke kan fungere, mens du i neste setning skriver at NAV vil ha deg i aktivitet. 

Betyr det at NAV ikke ser på deg som ufør likevel slik du skrev i innlegget over?

Endret av XbellaX
Skrevet

Er disse tidene med sensitivitet, lettrørthet og kreativitet virkelig verdt det du lever i resten av tiden synes du? Så mye at du avfeier alt av medisiner sånn uten videre? (Du snakker stadig om disse medisingreiene og hva du tror det vil gjøre med deg, men alkohol har det visst ikke vært så nøye med?) Og det er verdt å ofre barna dine og mannen din for? Du er redd for å kjede deg litt?

Skrevet

.... Har nok ikke satt med så godt inn i hvorvidt medikament kan utgjøre underverker for mitt liv & virke. Skal forsøke å åpne opp slusene og ignorere mulig motstand mot " det ukjente". Balanserer jo uansett på en eksistensiell knivsegg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...