Trine Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Enig med XbellaX, du skriver veldig rotete. For å få best mulig råd så er det litt viktig at du husker at vi ikke sitter inni hodet ditt. Vi leser bare det du skriver og ikke det du tenker mellom hvert ord. Mener NAV du bør bli ufør? Mener legen din du kan jobbe? Mener du at du kan jobbe? Selv om du blir ufør så betyr ikke det at du aldri kan jobbe. Men jeg er forvirret, det virker som at du er redd for at NAV skal sende deg ut i aktivitet samtidig som du er redd for å bli ufør. Hvorfor skulle de sende deg ut i aktivitet? Jeg vet man må ha en aktivitetsplan, men behandling er aktivitetsplan godt nok for NAV og du går jo til behandling. Du gjør nok lurt i å konsentrere deg om å bli frisk først og så kan du tenke på aktivitet og jobb etter det. Så til medisiner. Jeg har ikke peiling på dette, vet hva jeg går på, men vet ikke om det er relevant info for deg. Jeg tar Venlafaxin. Det er et AD. På meg fungerer de slik at jeg klarer tenke litt mer rasjonelt og jeg får litt tykkere hud. Men jeg er langt ifra følelsesløs og flat. Jeg kan fortsatt le og gråte, jeg føler glede og jeg føler sorg, men jeg begynner kanskje ikke gråte fordi noen ser på meg feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.