Gå til innhold

PMS


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tror PMS er tull og tøys og klaging ( min personlige om mulig ukorrekte oppfatning)

 

men jeg har oppdaget at kvinner er opptatt av PMS

 

Så da lurer jeg på hvorfor det fins en impotens del av forum

 

men ikke PMS del av forum?

 

Jeg tror om dere lagde en PMS gruppe, ville det bli fult, kvinner lider jo så veldig av å være kvinne.

 

mange bruker verken, bind, smertestillende, eller annen god medisin, men klager istedet.

 

Jeg er interessert i å lese om PMS klager.( jeg trenger info om hva er deres egentlige problem?)

 

Jeg er kvinne, men heldigvis uten slike problemer, ( om mulig gruppeskapte problemer, jeg vet ikke, men lurer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg tror PMS er tull og tøys og klaging ( min personlige om mulig ukorrekte oppfatning)

 

men jeg har oppdaget at kvinner er opptatt av PMS

 

Så da lurer jeg på hvorfor det fins en impotens del av forum

 

men ikke PMS del av forum?

 

Jeg tror om dere lagde en PMS gruppe, ville det bli fult, kvinner lider jo så veldig av å være kvinne.

 

mange bruker verken, bind, smertestillende, eller annen god medisin, men klager istedet.

 

Jeg er interessert i å lese om PMS klager.( jeg trenger info om hva er deres egentlige problem?)

 

Jeg er kvinne, men heldigvis uten slike problemer, ( om mulig gruppeskapte problemer, jeg vet ikke, men lurer)

 

Lider vi så veldig da? Jeg kan en gang i blant kjenne på premenstruelle spenninger, som regel fysiske, men jeg føler da på ingen måte at jeg lider. Jeg kan egentlig heller ikke si at jeg klager så mye ang dette, jeg registrerer smerten og tar en ibux om det blir for plagsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ofte føler pms er ihvertfall en ukers lang "depresjon" hvis jeg nå kan kalle det for det, og pre-menstruelle smerter. Det varierer fra måned til måned, men den tiden jeg er deppa er alt i surr for meg. Blir gretten og sur veldig fort, selv om jeg prøver å kontrollere det, og har en stro trang til å overspise. Den siste klarer jeg heldigvis å kontrollere til en viss grad.

 

Selv om jeg ikke syns at mine pms symptomer er noe særlig ille, vil jeg ikke si at "pms er tull og tøys". Ikke alle lider likt med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg tror PMS er tull og tøys og klaging ( min personlige om mulig ukorrekte oppfatning)

 

men jeg har oppdaget at kvinner er opptatt av PMS

 

Så da lurer jeg på hvorfor det fins en impotens del av forum

 

men ikke PMS del av forum?

 

Jeg tror om dere lagde en PMS gruppe, ville det bli fult, kvinner lider jo så veldig av å være kvinne.

 

mange bruker verken, bind, smertestillende, eller annen god medisin, men klager istedet.

 

Jeg er interessert i å lese om PMS klager.( jeg trenger info om hva er deres egentlige problem?)

 

Jeg er kvinne, men heldigvis uten slike problemer, ( om mulig gruppeskapte problemer, jeg vet ikke, men lurer)

 

Om du med "Tull og tøys" mener plagene ikke eksisterer tar du feil.

Selv om du ikke er plaget, betyr det ikke at ingen andre er det.

 

De beste til å dukumentere det er menn som lever sammen med en kvinne med PMS plager.

Anonymous poster hash: 695d7...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg tror sikkert at enkelte overdriver lidelsene sine fordi de liker å sutre, men du mener ikke på alvor at PMS er bare tull?  Enkelte kvinner er så alvorlig plaget at de må behandles med SSRI eller hormoner for å holde ut. Damer som ellers er rolige og greie kan forvandles til furier på et øyeblikk. Jeg mener jeg har lest at det finnes hos enkelte dyrearter også. 

 

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor PMS-klaging er så mye verre enn den klagingen om små og store ting du selv bedriver omtrent daglig her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Du har en merkelig logikk, Madelenemie. Fordi du selv ikke er plaget av PMS, så finnes ikke dette?

 

Vel, du sier du er lydsensitiv.

Det er ikke jeg.

Men skal jeg ut fra dette konkludere med at det ikke finnes noen som kan være lydsensitive, bare fordi jeg ikke er det selv?

Finnes bare plager du selv har erfaring med?

 

Forøvrig enig med tonie - du klager mye selv på DOL, om smått og stort. Du bør ha litt åpning for at andre kan ha andre problemer. 



Anonymous poster hash: 1b049...2bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...