Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fabulerer litt om å finne en coach/rådgiver jeg kan gå til 1-2-3 ganger. Når jeg googler coaching, ser det ut som de først og fremst retter seg mot karrieremennesker eller bedrifter? Eller så virker de vel alternative? 

Jeg tror jeg ønsker å snakke med noen som har god til solid erfaring i yrkeslivet, som kjenner byen, og som kan hjelpe meg med å finne ut hvor jeg realistisk sett står i forhold til fremtidige jobbmuligheter, og med å sondere terrenget. Jeg ønsker å finne et mål, og lage en plan, slik at jeg kanskje etterhvert kan finne en jobb som passer meg litt bedre enn den jeg har i dag, eller om jeg skal begynne å se på den jobben jeg har, som den jeg kommer til å ha i all fremtid. 

Er mine ønsker noe som jeg kan henvende meg til en coach med tror/vet dere? Er det stor sannsynlighet for at jeg finner noen som kan hjelpe meg med dette? Er det ting jeg bør tenke på?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403261-coach/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...