Loft Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Jeg fabulerer litt om å finne en coach/rådgiver jeg kan gå til 1-2-3 ganger. Når jeg googler coaching, ser det ut som de først og fremst retter seg mot karrieremennesker eller bedrifter? Eller så virker de vel alternative? Jeg tror jeg ønsker å snakke med noen som har god til solid erfaring i yrkeslivet, som kjenner byen, og som kan hjelpe meg med å finne ut hvor jeg realistisk sett står i forhold til fremtidige jobbmuligheter, og med å sondere terrenget. Jeg ønsker å finne et mål, og lage en plan, slik at jeg kanskje etterhvert kan finne en jobb som passer meg litt bedre enn den jeg har i dag, eller om jeg skal begynne å se på den jobben jeg har, som den jeg kommer til å ha i all fremtid. Er mine ønsker noe som jeg kan henvende meg til en coach med tror/vet dere? Er det stor sannsynlighet for at jeg finner noen som kan hjelpe meg med dette? Er det ting jeg bør tenke på? 0 Siter
frosken Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Kanskje disse kan være et alternativ: http://smartkarriere.no/voksne/ Jeg har ikke brukt dem selv, så jeg vet ikke noe om hvor flinke de er. Sannsynligvis kostbart, men kanskje mer hensiktsmessig enn å snakke med noen som ikke egentlig vet noe om jobb-markedet. 0 Siter
Loft Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Skrevet 11. januar 2015 Takk. Disse skal jeg sjekke ut. Det er som du sier lite poeng i å snakke med noen som er bedre på helt andre ting. De her ser lovende ut ved første øyekast. Jeg kan godt betale endel for noen få timer, for å finne ut i hvilken retning jeg bør gå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.