missmas Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 så har du lyslampe og zyprexa+fontex det funker, men ubrukelig pga vektøkningen det gir 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Jepp, men noe kunne man gjort dersom den rette jobben hadde eksistert. Men det er ikke tilfelle så da kan ikke alle jobbe. Politikerne har vedtatt at de isteden ønsker arbeidsinnvandring. Da syntes jeg de får være ærlige på det og slutte å hetse trygdede hvis dette er en politikk som "lønner seg for landet".Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 så har du lyslampe og zyprexa+fontex det funker, men ubrukelig pga vektøkningen det gir Da må man spise mindre.Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 0 Siter
Trine Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Man må tvinge seg opp, og supplere med masse kaffe.Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 Det tror jeg er det dårligste rådet mot stort søvnbehov jeg noen gang har hørt. Hvor lenge tror du det vil fungere? Å ikke få nok søvn gir jo bare større problemer. Endret 11. januar 2015 av Trine 0 Siter
missmas Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Da må man spise mindre.Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 det er ikke verdt det store matsuget du har, jeg nekter bruke slike medisiner enkelt og greit. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Det tror jeg er det dårligste rådet mot stort søvnbehov. Hvo lenge tror du det vil fungere? Å ikke få nok søvn gir jo bare større problemer. Å sover mer enn åtte timer gjør vondt værre.Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 0 Siter
skrevet Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Da er det rart du ikke bruker dine gode evner og interesser til noe konstruktivt.Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 Egentlig ikke. Jeg mangler selvdisiplin. Det er bare kaos og surr dagen lang. Jeg har dessuten litt problemer med konsentrasjon, hukommelse, innlæring og eksekutive funksjoner (som f.eks. går ut på planlegging). 0 Siter
Trine Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Å sover mer enn åtte timer gjør vondt værre.Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 Det kommer jo helt an på hvor mye søvn man trenger. Det er ikke noen regel som sier at det gjelder for alle. Noen trenger, av ulike grunner, mer søvn. Det er forskjell på folk. 0 Siter
missmas Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 etter at jeg fikk medisiner trenger jeg 13 timer søvn 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 kanskje wellbutrin hadde hjulpet? Det er mulig. Den skal gi energi.Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Egentlig ikke. Jeg mangler selvdisiplin. Det er bare kaos og surr dagen lang. Jeg har dessuten litt problemer med konsentrasjon, hukommelse, innlæring og eksekutive funksjoner (som f.eks. går ut på planlegging). Da har du langt flere problemer enn bare mangel på viljestyrke.Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 etter at jeg fikk medisiner trenger jeg 13 timer søvn Det var mye. Men dagen har 11 timer i tillegg.Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 0 Siter
skrevet Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Da har du langt flere problemer enn bare mangel på viljestyrke.Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 Det stemmer nok, men hadde jeg hatt la oss si 8 ganger så mye viljestyrke, slik at nivået mitt gikk opp fra 10% til 80% viljestyrke, så hadde jeg nok blitt frisk til og med. 0 Siter
missmas Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Det stemmer nok, men hadde jeg hatt la oss si 8 ganger så mye viljestyrke, slik at nivået mitt gikk opp fra 10% til 80% viljestyrke, så hadde jeg nok blitt frisk til og med. Jeg også 0 Siter
missmas Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Det var mye. Men dagen har 11 timer i tillegg.Anonymous poster hash: d4dfe...3b8 Drømmen hadde vært å vært stuepike på hotell eller båt 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Med " nave" forstår jeg å velge å gå på trygd selv om en kunne vært i arbeid. I det tilfellet er det en skam. For storparten av de som mottar ytelser fra NAV er det ikke et valg. sånn forstår jeg det også. når jeg likevel kan bli trist av å få penger istedet for å være i jobb, er det mine følelser det handler om, ingen andre ser ned på meg. viktig å skille på sine egne følelser og andres. 0 Siter
skrevet Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 sånn forstår jeg det også. når jeg likevel kan bli trist av å få penger istedet for å være i jobb, er det mine følelser det handler om, ingen andre ser ned på meg. viktig å skille på sine egne følelser og andres. Det er ikke sånn at ingen ser ned på deg. Det handler ikke utelukkende om følelser, når de med livsopphold fra NAV mener de blir sett ned på. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Det er ikke sånn at ingen ser ned på deg. Det handler ikke utelukkende om følelser, når de med livsopphold fra NAV mener de blir sett ned på. ingen ser ned på meg, det vet jeg! de syns jeg gjør mitt beste med den autismen jeg har, mennesker flest er forståelsesfulle og rause, ikke minst er de som oftest mest opptatt av seg og sitt. jeg tror de fleste skjønner at å motta penger fra nav verken gjør rik, eller er noen drøm, men skyldes sykdom. 0 Siter
skrevet Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 ingen ser ned på meg, det vet jeg! de syns jeg gjør mitt beste med den autismen jeg har, mennesker flest er forståelsesfulle og rause, ikke minst er de som oftest mest opptatt av seg og sitt. jeg tror de fleste skjønner at å motta penger fra nav verken gjør rik, eller er noen drøm, men skyldes sykdom. Nei da gjør de vel ikke det da, bra for deg. Meg ser de ned på. Men du har rett, det er ingen garanti eller bevis for at det ikke finnes noen som ikke blir sett ned blant de som ikke har Downs etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.