AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Trøste & bære. Føler meg sånn ca som per pusling når jeg er lei meg over at jeg ikke skal møte psykolog før om 14 dg. Burde ha annet å pusle med og skal forsøke å glemme min indre uro og mine bekymringer , men sjelegnagen er simpelthen rimelig inntakt kontinuerlig . Dog forekommer lysere øyeblikk hvor jeg kjenner meg trigget og ladd for bærekraftige akriviteter. Sliter m å få sove .. Sto opp fire i natt og virket på , ispedd koffein og rester av litt alkohol inntak i årene har jeg klart p ha klampen i Bonn . Trent , skrevet . Gapakrattet og spøkt med mine skjønne " avkom"- som ble i ekstase over heftig og begeistret mammA. Forløsende . Er nå sjakk matt under dyna og har forsøkt å sove men er visst for offensiv i tankerekkene . Smatter på ord og vendinger , tror jeg har noe skriverier på tungen. . Spydd ut en del tekst i dag- håper jeg klarer å fortsette snart.Anonymous poster hash: 2ff87...fa7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.