missmas Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 All ap jeg har stått på har gitt vektøkning. samme her, var den som kunne spise hva jeg ville og veide uansett max 55 kilo, veide 50 da jeg ble satt på AP, og nå veier jeg faen meg ta 80 kg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 samme her, var den som kunne spise hva jeg ville og veide uansett max 55 kilo, veide 50 da jeg ble satt på AP, og nå veier jeg faen meg ta 80 kg. AP må jo bare gjøre noe med stoffskifte eller noe...jeg er alltid tykk på ap, kan se når jeg har tatt det på bilder. Hadde jeg bare kunnet slutte. 0 Siter
missmas Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 AP må jo bare gjøre noe med stoffskifte eller noe...jeg er alltid tykk på ap, kan se når jeg har tatt det på bilder. Hadde jeg bare kunnet slutte. helt enig, skulle ønske jeg kunne slutte, men det går bare ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.