Gå til innhold

Hjerte og smerte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er sammenhengen, bortsett fra at de rimer?

Skrevet

Det er vel som hånd i hanske det. Har du og Madelenemie vært på yoga? Hvordan gikk det?

Skrevet

Var ikke denne tråden mye lenger i går? Har det vært no 'slettings' her?

Skrevet (endret)

Det er vel som hånd i hanske det. Har du og Madelenemie vært på yoga? Hvordan gikk det?

Det er i morgen, og jeg er kjempespent  :)

Var ikke denne tråden mye lenger i går? Har det vært no 'slettings' her?

Det er en annen tråd om "hjerter og lunger" også, men den er enda kortere enn denne. 

Nei, sant, det mangler ihvertfall ett innlegg  :blink:

Endret av Bella Dotte
Skrevet

Hva handler denne tråden egentlig om, da? Hva er topic, eller spørsmålet?

Skrevet

Kan det være noe slikt som at når man involverer hjertet (altså som i sterke følelser), kan smerte lett oppstå? Kjærlighetssorg og følelsesmessing svik, f.eks?

Skrevet

Vi har vært på Yoga.

Jeg kom, gjorde mitt og dro.

Jeg var trøtt, tror de andre ble energiske, jeg ble u-energisk.

Skrevet

Mennesker får vondt i hjerte ved sorg,

jeg får vondt i magen,

Så jeg tror forbindelsen er sånn at smerte kan man kjenne i hjerte, dvs koronarblodårene strammes ved stress, og det kjennes ut som smerte. Jeg har kjent det selv, men som regel får jeg bare vondt i magen. Min bestemor sa at sjelen min satt i magen, syns klokt sagt, sjelen til andre sitter mer i hjerteregionen.

Jeg kan spise og lage-meg-mat-glad, så syns det passer til sjelen min.

Det er noen diffuse greier, men for de som tror på noe mer, 

Skrevet

Vi har vært på Yoga.

Jeg kom, gjorde mitt og dro.

Jeg var trøtt, tror de andre ble energiske, jeg ble u-energisk.

Så da var det ikke noe for deg ?

Skrevet (endret)

Så da var det ikke noe for deg ?

Jo.

Jeg har betalt for kurset, så jeg fullfører, men jeg blir trøtt, men kanskje blir jeg trøtt fordi jeg må kjenne både på mine legemsdeler og indre organer? Jeg vet ikke. Jeg pleier ikke kjenne etter på den måten der.

Det jeg likte best var en lyd de lagde, en metallbolle som læreren ga et lett smell, med en metallgjenstand, da smilte jeg:-) Bollen var fra Tibet.

Alle hadde lukkede øyne, unntatt jeg, for jeg måtte finne ut av den lyden.

Det er jo godt som "sovemedisin", hvis jeg bare husker rekkefølgen på øvelsene, 

Jeg var den eneste som hadde treningsklær, jeg tenkte yoga = tøy og bøy og mykhet.

Jeg skal ha på meg treningstøy neste gang også.

Det var en hyggelig yogalærer.

Endret av Madelenemie
Skrevet

Jo.

Jeg har betalt for kurset, så jeg fullfører, men jeg blir trøtt, men kanskje blir jeg trøtt fordi jeg må kjenne både på mine legemsdeler og indre organer? Jeg vet ikke. Jeg pleier ikke kjenne etter på den måten der.

Det jeg likte best var en lyd de lagde, en metallbolle som læreren ga et lett smell, med en metallgjenstand, da smilte jeg:-) Bollen var fra Tibet.

Alle hadde lukkede øyne, unntatt jeg, for jeg måtte finne ut av den lyden.

Det er jo godt som "sovemedisin", hvis jeg bare husker rekkefølgen på øvelsene, 

Jeg var den eneste som hadde treningsklær, jeg tenkte yoga = tøy og bøy og mykhet.

Jeg skal ha på meg treningstøy neste gang også.

Det var en hyggelig yogalærer.

Så bra at du fikk noe ut av det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...