stjernestøv Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 I dag har jeg vært på besøk, fikk beskjed om å ikke tenke så mye, hvordan er det mulig da? Falt ofte i egne tanker, men det var godt å komme seg ut litt. Det anbefales :-) 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 Så kjekt. Godt å komme seg ut litt ja. Må være lov å kunne stoppe opp og tenke seg om av og til, heldigvis er vi ikke alle like hyperaktive. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Skrevet 12. januar 2015 Så kjekt. Godt å komme seg ut litt ja. Må være lov å kunne stoppe opp og tenke seg om av og til, heldigvis er vi ikke alle like hyperaktive. Ja :-) Nei han jeg var hos var ganske hyper, har BP og var litt oppe nå sa han. Jeg er jo treg for tiden, altså motsatt. 0 Siter
XbellaX Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 I dag har jeg vært på besøk, fikk beskjed om å ikke tenke så mye, hvordan er det mulig da? Falt ofte i egne tanker, men det var godt å komme seg ut litt. Det anbefales :-) Bra jobbet. Er du like slapp og sliten hele døgnet eller varierer det? 0 Siter
DoleMari Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 Ja :-) Nei han jeg var hos var ganske hyper, har BP og var litt oppe nå sa han. Jeg er jo treg for tiden, altså motsatt. Da er dere jo en bra match:) Han kan få deg litt "opp", og du kan roe han ned litt:) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Skrevet 13. januar 2015 Bra jobbet. Er du like slapp og sliten hele døgnet eller varierer det? Takk. Det er hele tiden, i dag gikk jeg å la meg igjen og sovnet. Det var godt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Skrevet 13. januar 2015 Da er dere jo en bra match:) Han kan få deg litt "opp", og du kan roe han ned litt:) Ja vi er vel det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.