Gå til innhold

Ute blandt folk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på besøk, fikk beskjed om å ikke tenke så mye, hvordan er det mulig da? Falt ofte i egne tanker, men det var godt å komme seg ut litt. Det anbefales :-)

Gjest Ladytron
Skrevet

Så kjekt. :) Godt å komme seg ut litt ja. Må være lov å kunne stoppe opp og tenke seg om av og til, heldigvis er vi ikke alle like hyperaktive.

Skrevet

Så kjekt. :) Godt å komme seg ut litt ja. Må være lov å kunne stoppe opp og tenke seg om av og til, heldigvis er vi ikke alle like hyperaktive.

Ja :-) Nei han jeg var hos var ganske hyper, har BP og var litt oppe nå sa han. Jeg er jo treg for tiden, altså motsatt.

Skrevet

I dag har jeg vært på besøk, fikk beskjed om å ikke tenke så mye, hvordan er det mulig da? Falt ofte i egne tanker, men det var godt å komme seg ut litt. Det anbefales :-)

Bra jobbet. Er du like slapp og sliten hele døgnet eller varierer det?

Skrevet

Ja :-) Nei han jeg var hos var ganske hyper, har BP og var litt oppe nå sa han. Jeg er jo treg for tiden, altså motsatt.

Da er dere jo en bra match:) Han kan få deg litt "opp", og du kan roe han ned litt:)

Skrevet

Bra jobbet. Er du like slapp og sliten hele døgnet eller varierer det?

Takk. Det er hele tiden, i dag gikk jeg å la meg igjen og sovnet. Det var godt.

Skrevet

Da er dere jo en bra match:) Han kan få deg litt "opp", og du kan roe han ned litt:)

Ja vi er vel det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...