missmas Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 da jeg brukte lavere dose litium og ikke brukte abilify så var jeg ekstremt irritabel av meg det er borte nå jeg lurer på om det er fordi jeg var hypoman og manisk eller om det er i min personlighet og medisinene fjerner dette 0 Siter
Gondor Skrevet 14. januar 2015 Skrevet 14. januar 2015 Bp har ingenting med din personlighet å gjøre. Er du manisk skyldes det en ubalanse i hjernen og ikke deg som person. Abilify er tydeligvis medisinen for deg. Medisiner dekker bare over symptomer, de leger ikke. Sykelige perioder ligger i hvert fall sånn som jeg ser det, og lurer under overflaten. Du kan ha opplevd at hypomanien trengte gjennom teppe av medisiner. Det er min kvasivitenskapelige vurdering. Står du på en høyere dose litium nå? Er det ikke du som har et ambivalent forhold til denne medisinen? Jeg stod på litium for mange herrans år siden men seponerte. Jeg likte ikke medisinen men psykiateren var kjapp med å erstatte det med noe annet. 0 Siter
missmas Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Skrevet 14. januar 2015 Jeg får ikke lov å slutte med litium. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. januar 2015 Skrevet 14. januar 2015 Jeg får ikke lov å slutte med litium. Hvis det har god effekt er det jo ikke lurt å slutte. Er det ikke sånn at hvis du slutter og begynner igjen så virker det ikke? 0 Siter
missmas Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Skrevet 14. januar 2015 Hvis det har god effekt er det jo ikke lurt å slutte. Er det ikke sånn at hvis du slutter og begynner igjen så virker det ikke? skremmende 0 Siter
skrevet Skrevet 14. januar 2015 Skrevet 14. januar 2015 da jeg brukte lavere dose litium og ikke brukte abilify så var jeg ekstremt irritabel av megdet er borte nåjeg lurer på om det er fordi jeg var hypoman og manisk eller om det er i min personlighet og medisinene fjerner detteHvis du ikke er deprimert nå, så tror jeg det kom av hypomani/mani. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.