Gå til innhold

mindre irritabel

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg brukte lavere dose litium og ikke brukte abilify så var jeg ekstremt irritabel av meg

det er borte nå

jeg lurer på om det er fordi jeg var hypoman og manisk eller om det er i min personlighet og medisinene fjerner dette

Skrevet

Bp har ingenting med din personlighet å gjøre. Er du manisk skyldes det en ubalanse i hjernen og ikke deg som person. Abilify er tydeligvis medisinen for deg. Medisiner dekker bare over symptomer, de leger ikke. Sykelige perioder ligger i hvert fall sånn som jeg ser det, og lurer under overflaten. Du kan ha opplevd at hypomanien trengte gjennom teppe av medisiner. Det er min kvasivitenskapelige vurdering.

Står du på en høyere dose litium nå? Er det ikke du som har et ambivalent forhold til denne medisinen? Jeg stod på litium for mange herrans år siden men seponerte. Jeg likte ikke medisinen men psykiateren var kjapp med å erstatte det med noe annet.

Skrevet

Jeg får ikke lov å slutte med litium.

Hvis det har god effekt er det jo ikke lurt å slutte. Er det ikke sånn at hvis du slutter og begynner igjen så virker det ikke?

Skrevet

Hvis det har god effekt er det jo ikke lurt å slutte. Er det ikke sånn at hvis du slutter og begynner igjen så virker det ikke?

skremmende

Skrevet

da jeg brukte lavere dose litium og ikke brukte abilify så var jeg ekstremt irritabel av meg

det er borte nå

jeg lurer på om det er fordi jeg var hypoman og manisk eller om det er i min personlighet og medisinene fjerner dette

Hvis du ikke er deprimert nå, så tror jeg det kom av hypomani/mani.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...