Gjest Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Redd jeg snart får gnagsår på sjelen. Ligget i senga og frosset ca siden fire og tankemessig er jeg nok så enisidig. Vil heldt være alene og kjenner meg fort " invadert ". Ikke sint , bare litt sånn nedtrykt plutselig - som om alt stusselig flommer inn Ikke særlig gunstig m familie rundt seg. Alt kretser om en slik ubehagelig følelse av å være drevet . Ambivalent Ekkelt! Har jo klart å avlede meg selv og til og med vært engasjert , inspirert og blid tidvis i det siste . Tror jeg er i berg og dal. Ingen trening i dag:( hjelper stemningsstabiliserende mot dette ? Ville gjerne vært mer jevn , men vil jo helst ikke miste mine gode kick.,, lurer på hvorfor varme flekker dukker opp i hodet når jeg tenker slik . Søvnen er ustabil og vanskelig å slappe helt svSorry maset mitt Endret 12. januar 2015 av En namnlaus 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 Redd jeg snart får gnagsår på sjelen. Ligget i senga og frosset ca siden fire og tankemessig er jeg nok så enisidig. Vil heldt være alene og kjenner meg fort " invadert ". Ikke sint , bare litt sånn nedtrykt plutselig - som om alt stusselig flommer inn Ikke særlig gunstig m familie rundt seg. Alt kretser om en slik ubehagelig følelse av å være drevet . Ambivalent Ekkelt! Har jo klart å avlede meg selv og til og med vært engasjert , inspirert og blid tidvis i det siste . Tror jeg er i berg og dal. Ingen trening i dag:( hjelper stemningsstabiliserende mot dette ? Ville gjerne vært mer jevn , men vil jo helst ikke miste mine gode kick.,, lurer på hvorfor varme flekker dukker opp i hodet når jeg tenker slik . Søvnen er ustabil og vanskelig å slappe helt svSorry maset mitt På tide å prøve medisin?Anonymous poster hash: e4c90...e24 0 Siter
Trine Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 De medisinene jeg går på gjør meg ikke flat. Jeg ler og gråter, Men jeg får ikke den plutselige nedtryktheten lenger, ihvertfall ikke så mye. Jeg går ikke på så høy dose for jeg er ganske følsom for medisiner, men jeg tror ikke man blir flat av de på høyere dose heller. Vet ikke om det er et stemningsstabiliserende middel. Det er et SNRI. Jeg vet ikke om de kan hjelpe deg, men jeg merker ihvertfall bl.a at jeg ikke fullt så lett bekymrer meg. Men det har visst sine bakdeler også det, for nå spiser jeg for lite og røyker mer enn jeg gjorde. Plutselig er jeg ikke redd for å miste tennene lenger og matlysten er litt redusert. Jeg blir sulten, men fort mett. Ehh...jo, Venlafaxin heter de. Slitsomt ved hver opptrapping, men den går nok normalt fortere enn på meg. Jeg fikk noen litt slitsomme bivirkninger. Men de ga seg etter 14 dager. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 De medisinene jeg går på gjør meg ikke flat. Jeg ler og gråter, Men jeg får ikke den plutselige nedtryktheten lenger, ihvertfall ikke så mye. Jeg går ikke på så høy dose for jeg er ganske følsom for medisiner, men jeg tror ikke man blir flat av de på høyere dose heller. Vet ikke om det er et stemningsstabiliserende middel. Det er et SNRI. Jeg vet ikke om de kan hjelpe deg, men jeg merker ihvertfall bl.a at jeg ikke fullt så lett bekymrer meg. Men det har visst sine bakdeler også det, for nå spiser jeg for lite og røyker mer enn jeg gjorde. Plutselig er jeg ikke redd for å miste tennene lenger og matlysten er litt redusert. Jeg blir sulten, men fort mett. Ehh...jo, Venlafaxin heter de. Slitsomt ved hver opptrapping, men den går nok normalt fortere enn på meg. Jeg fikk noen litt slitsomme bivirkninger. Men de ga seg etter 14 dager. ? Røyker du? Går ikke du på tur i skogen da? Det var rart, jeg har aldri møtt en friluftsperson som røyker, på DNTs hytter er det bare en og annen turist jeg har sett røyke. Men uansett, det er gjort en dansk studie på at ssri har uheldige bivirkninger på autister, men du går jo på snri, så kanskje en forskjell? Men det du beskriver som følsom for medisiner det har jeg hørt andre med autisme si også, 0 Siter
Trine Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 ? Røyker du? Går ikke du på tur i skogen da? Det var rart, jeg har aldri møtt en friluftsperson som røyker, på DNTs hytter er det bare en og annen turist jeg har sett røyke. Men uansett, det er gjort en dansk studie på at ssri har uheldige bivirkninger på autister, men du går jo på snri, så kanskje en forskjell? Men det du beskriver som følsom for medisiner det har jeg hørt andre med autisme si også, Ja, jeg gjør nok det. Var nede på 4-5 om dagen, men på stressende dager blir det mer. Jeg må skjerpe meg litt igjen, men det er så mye jeg må jobbe med og mistet motivasjonen for å røyke mindre. Det går an å gå i skogen selv om man røyker. Kjenner fler som gjør det. Har aldri vært på dnt-hytte. Sover i telt jeg. Blir sliten bare av å tenke på de hyttene. Kanskje vi røykere holder oss unna de hyttene Hmm...det skal jeg undersøke. Jeg syns jeg klarer meg ganske greit på dem. Fikk Sarotex en gang, det er trisykliske antidepressiver, uten at det egentlig sier meg så mye. De kunne jeg ikke ta. Begynte å klø som en gal på ryggen. Legen som hadde gitt meg dem mente det ikke var en bivirkning. Merkelig da at det ble værre og værre etterhvert som jeg trappet opp og ble borte da jeg sluttet å ta dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.