Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg synes det at Northug har høyere BMI enn Bjørgen sier litt om svakheten til BMI-systemet. Også det at Northug er et par kg unna overvekt. Han er heller ikke en veldig muskuløs mann i samme grad som Marit Bjørgen er en veldig muskuløs kvinne.

Nettopp,

Min datter fikk panikk da hun kunnskapsløst ble presentert sin BMI på Balderklinikken,

jeg tenkte, " det kan ikke stemme" og min mann det samme. Hun er bare et sterk jente som har gått mye på ski!

Dette er noen år siden, og kanskje var det da hun fikk problemer?

Vi gikk ikke tilbake dit for å vurdere matintoleranse igjen, legen mente t.o.m hun kunne kurere vår autisme med diett :wacko:

Da ble jeg sliten i ørene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403307-midjem%C3%A5l/page/3/#findComment-3599435
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

14

• laban

5

• Bella Dotte

4

• Kayia

3

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...