Madelenemie Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg synes det at Northug har høyere BMI enn Bjørgen sier litt om svakheten til BMI-systemet. Også det at Northug er et par kg unna overvekt. Han er heller ikke en veldig muskuløs mann i samme grad som Marit Bjørgen er en veldig muskuløs kvinne. Nettopp, Min datter fikk panikk da hun kunnskapsløst ble presentert sin BMI på Balderklinikken, jeg tenkte, " det kan ikke stemme" og min mann det samme. Hun er bare et sterk jente som har gått mye på ski! Dette er noen år siden, og kanskje var det da hun fikk problemer? Vi gikk ikke tilbake dit for å vurdere matintoleranse igjen, legen mente t.o.m hun kunne kurere vår autisme med diett Da ble jeg sliten i ørene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403307-midjem%C3%A5l/page/3/#findComment-3599435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.