stjernestøv Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 Syns ting blir bare tyngre og tyngre og føler meg tung i hodet også, kan det være en depresjon? Isåfall har det vart lenge og virker ikke som det blir bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Skrevet 13. januar 2015 Noen som har link til depresjonstest? 0 Siter
ISW Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 Klart det! http://www.netdoktor.se/depression/artiklar/madrs-sjalvskattning-for-depression/ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Skrevet 13. januar 2015 Klart det! http://www.netdoktor.se/depression/artiklar/madrs-sjalvskattning-for-depression/ Takk. Fikk 30 på den så da er jeg vel deprimert. 0 Siter
ISW Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 Takk. Fikk 30 på den så da er jeg vel deprimert. Nå skal man ta slike resultater med en klype salt, fordi man ikke er objektiv når man vurderer seg selv. Men hvis du har 30 poeng på den testen så bør du absolutt oppsøke legen din for en sikker vurdering og eventuelt behandling. Hvis du scoret 4 poeng på siste spørsmålet eller mer må du kontakte legen din med en gang. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Skrevet 13. januar 2015 Nå skal man ta slike resultater med en klype salt, fordi man ikke er objektiv når man vurderer seg selv. Men hvis du har 30 poeng på den testen så bør du absolutt oppsøke legen din for en sikker vurdering og eventuelt behandling. Hvis du scoret 4 poeng på siste spørsmålet eller mer må du kontakte legen din med en gang. Skal til psykologen om noen dager, har ikke selvmordstanker. 0 Siter
DoleMari Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 Skal til psykologen om noen dager, har ikke selvmordstanker. Jeg tror det vil hjelpe deg å komme deg litt mer ut blant folk litt oftere, slik du beskrev selv i går. Da var du så fornøyd:) Noen ganger må man gjøre det flere ganger, da det kan være tungt å komme igang. Du er jo så god!! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Skrevet 14. januar 2015 Jeg tror det vil hjelpe deg å komme deg litt mer ut blant folk litt oftere, slik du beskrev selv i går. Da var du så fornøyd:) Noen ganger må man gjøre det flere ganger, da det kan være tungt å komme igang. Du er jo så god!! Takk for det :-) Skal ut å være sosial igjen i morgen, håper det går bra. Blir litt sliten etter det og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.