Gå til innhold

Lurer på om det er depresjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ting blir bare tyngre og tyngre og føler meg tung i hodet også, kan det være en depresjon?

Isåfall har det vart lenge og virker ikke som det blir bedre.

Skrevet

Noen som har link til depresjonstest?

Skrevet

Takk. Fikk 30 på den så da er jeg vel deprimert.

Nå skal man ta slike resultater med en klype salt, fordi man ikke er objektiv når man vurderer seg selv. Men hvis du har 30 poeng på den testen så bør du absolutt oppsøke legen din for en sikker vurdering og eventuelt behandling.

Hvis du scoret 4 poeng på siste spørsmålet eller mer må du kontakte legen din med en gang.

Skrevet

Nå skal man ta slike resultater med en klype salt, fordi man ikke er objektiv når man vurderer seg selv. Men hvis du har 30 poeng på den testen så bør du absolutt oppsøke legen din for en sikker vurdering og eventuelt behandling.

Hvis du scoret 4 poeng på siste spørsmålet eller mer må du kontakte legen din med en gang.

Skal til psykologen om noen dager, har ikke selvmordstanker.

Skrevet

Skal til psykologen om noen dager, har ikke selvmordstanker.

Jeg tror det vil hjelpe deg å komme deg litt mer ut blant folk litt oftere, slik du beskrev selv i går. Da var du så fornøyd:) Noen ganger må man gjøre det flere ganger, da det kan være tungt å komme igang.

Du er jo så god!!:)

Skrevet

Jeg tror det vil hjelpe deg å komme deg litt mer ut blant folk litt oftere, slik du beskrev selv i går. Da var du så fornøyd:) Noen ganger må man gjøre det flere ganger, da det kan være tungt å komme igang.

Du er jo så god!! :)

Takk for det :-)

Skal ut å være sosial igjen i morgen, håper det går bra. Blir litt sliten etter det og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...