AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 Er ubehagelige og sterke tanker om dette en form for paranoia? El tvangstanker?Anonymous poster hash: 07a31...0d7 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 Sannsynligvis en slags tvangstanke. 0 Siter
Gjest Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 Er dette en tvangstanke? " du sier jeg ikke klarer å se på deg, jeg klarer derfor ikke se på deg". Kan ha " normal" blikkkontakt m folk ellers . Eller " jeg kjenner det går en veg.. Da går det en veg--og jeg kan ikke gi meg før jeg er der..." Dette er tankeinnhold dom ikke styres av min fornuft - kjenner meg tvunget .. Dette siste var tydeligere for en stund siden enn nå, korrigerer meg selv bedre da er det ikke tvang lenger .. Antar jeg , selv om det dukket opp i hodet .. Blir ikke klok på eget hode:( 0 Siter
Caylee Skrevet 14. januar 2015 Skrevet 14. januar 2015 Er tvangstanker. Sliter fært med det selv :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.