AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 Har mistet pakningsvedlegget og så husker jeg ikke hvordan man tar dem. Kan man knuse den og ha oppi youghurt? eller må man svelge den hel (den er hvit, ikke sånn kapsel)? og gjør det noe at den gikk ut for et halvt år siden? Anonymous poster hash: 7d9a9...914 0 Siter
DoleMari Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 Jeg spiser min hel iallfall, eller jeg deler den i to. Svelger den med vann. Vikrningen kan bare bli litt mindre hvis den er utgått på dato. Men et halvt år tror jeg ikke er så lang tid:) 0 Siter
slabbedask Skrevet 13. januar 2015 Skrevet 13. januar 2015 Har mistet pakningsvedlegget og så husker jeg ikke hvordan man tar dem. Kan man knuse den og ha oppi youghurt? eller må man svelge den hel (den er hvit, ikke sånn kapsel)? Svel den med vann, hel eller halv. og gjør det noe at den gikk ut for et halvt år siden? Nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.