Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig ingenting å klage for, men jeg klager masse likevel. Det er bare for å få oppmerksomhet. Hver dag er en fest og jeg har masser av energi. Som jeg ikke bruker til en dritt nyttig - jeg er en minusfaktor. Amoralsk.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skrevet

25

• Madelenemie

7

• slabbedask

6

• AnonymBruker

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har manipulert psykiatrien i over 10 år, og lurt dem, og jeg er en trygdesvindler.

Skrevet

Jeg har manipulert psykiatrien i over 10 år, og lurt dem, og jeg er en trygdesvindler.

Ur a bad boiii !

Men hvorfor skulle du har gjort så mye / ødelagt ditt eget liv kun pga du vil være lat? Høres ikke ut som noe en frisk person ville gjort

Anonymous poster hash: f4a83...33d

Skrevet

Nei men det er psyk, og det er psyk... om du skjønner... det er jo egnetlig psykt å være kriminell, på en måte...

Skrevet

Neste, steg i dette selvhatet, er å hevde du har munchausen syndrom, for å få trygd. Hvorfor hater du deg selv så inderlig?, att du ikke tar imot reassuranse engang, hvis noen skriver noe pent om deg, så kverulerer du får å vise det motsatte?

Skrevet

Er for å få oppmerksomhet, Inner self.

Desverre.

Jeg er fucked up.

Men ingen mistenker meg. NAV tror jeg er samvittighetsfull. Fordi jeg lurte på om jeg var svindler. Så de tror vel jeg er "gal" ellernoe. Det er bare synd disse syndene ikke gjør livet mitt noe bedre.

Skrevet

Er for å få oppmerksomhet, Inner self.

Desverre.

Jeg er fucked up.

Men ingen mistenker meg. NAV tror jeg er samvittighetsfull. Fordi jeg lurte på om jeg var svindler. Så de tror vel jeg er "gal" ellernoe. Det er bare synd disse syndene ikke gjør livet mitt noe bedre.

Nei, jeg tror ikke du er trygdesvindler.

Case closed.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke du er trygdesvindler.

Case closed.

Da har jeg lurt deg og, da... akkurat som jeg lurer alle andre... jeg er strategisk, kan man si...

Skrevet

Du har jo rett i noe da, du ER fucked up og du liker å få oppmerksomhet (som ikke er så rart når du lever et så ensomt liv)

Men du er ikke noen trygdesvindler selv om å hevde det gir mye oppmerksomhet hehe :)

Anonymous poster hash: f4a83...33d
Skrevet

Hvem vet... kanskje jeg er "sjakkspiller"...

Skrevet

Neida, jeg er nok bare en idiot. Som ikke får til noe som helst. Latterlig menneske. Som alle ler av fordi jeg tror jeg er genial, men så er jeg motsatt.

Skrevet

Lulz, dette er jo helt latterlig. :P

Jeg må slutte med 'troll'...

Skrevet

Men det at jeg sier det er troll, det er bare et nytt trekk...

Skrevet

Men men.

Ferdig....!!!! Full potte.

:lol:

Patetisk.

Skrevet

Si noe, da??? :P

Har vi det ikke morrrrrrro...

Skrevet

Sitter her og ler jeg...... jeg tror ikke det finnes et menneske på hele kloden mer patetisk enn meg......

Skrevet

Si noe, da??? :P

Har vi det ikke morrrrrrro...

Morro, men ikke liddli' morro.

Skrevet

Sitter her og ler jeg...... jeg tror ikke det finnes et menneske på hele kloden mer patetisk enn meg......

Nåja...

Skrevet

:P

Har lurt psykiatrien på samme måte som jeg lurte dere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...