Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:P

Har lurt psykiatrien på samme måte som jeg lurte dere...

Tror helt du lurer deg selv.

Så sånn er den med den saken.

Men men.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skrevet

25

• Madelenemie

7

• slabbedask

6

• AnonymBruker

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Alt er bare tull. Livet mitt. Har bare vært tull helt siden jeg ble voksen. Hehe, ironisk, "siden jeg ble voksen"... som barn var jeg veslevoksen.

Tulleliv.

Skrevet

Kanskje jeg er dement. Jeg føler meg dement uten medisinene, men kanskje jeg er likevel nå, bare at jeg ikke skjønner det... :P

Skrevet

Livet mitt. Skjønner ikke hva jeg driver med jeg.

Bare vås. Alt sammen. Bortkastet.

Det var ikke sånn før i tiden.

Skrevet

En ting er ihvertfall sikkert, du er ikke normal ;) Og det høres ut som du kjeder deg.

Skrevet

En ting er ihvertfall sikkert, du er ikke normal ;) Og det høres ut som du kjeder deg.

Jeg er en amøbe. Helt sant.

Skrevet

Hei!

Ja blir mye tull om man kjeder seg!

Jeg klarer ikke så godt av gruppearbeide, selv om jeg liker de fleste mennesker, så snakker de så fort at jeg ikke rekker tenke.

Jeg vurderer ta en kortere utdanning bare for å få en mulighet til å jobbe alene, feks noe mer innen programmering.

Det er ikke det jeg er mest interessert i, men det er en måte å jobbe på, som gir både utfordringer og stillhet fra ord og masing.

Skrevet

Jeg er en amøbe. Helt sant.

Ja er du det, er jeg det og alle andre også :lol:

Noen ganger er å være menneske, beskrivende med en amøbes liv.

Skrevet

Jeg vurderer ta en kortere utdanning bare for å få en mulighet til å jobbe alene, feks noe mer innen programmering.

Det er ikke det jeg er mest interessert i, men det er en måte å jobbe på, som gir både utfordringer og stillhet fra ord og masing.

Det finnes ingen nettstudier, da?

Skrevet

Hei!

Ja blir mye tull om man kjeder seg!

Jeg klarer ikke så godt av gruppearbeide, selv om jeg liker de fleste mennesker, så snakker de så fort at jeg ikke rekker tenke.

Hadde jeg hatt friske føtter skulle jeg seriøst vurdert å bli oppsynsmann. Traske rundt på fjellet som jobb hadde vært fint.

Skrevet

Noen ganger er å være menneske, beskrivende med en amøbes liv.

Tror ikke du sitter så mye og sløver og er tiltaksløs...

Skrevet

Vet ikke?

På høyskolen har de tilrettelagt datainginør studiet for oss med asperger, fritak fra alt gruppearbeide m.m..

Skrevet

Tror ikke du sitter så mye og sløver og er tiltaksløs...

Det gjør ikke amøber heller ;)

I vertfall kan livet vårt vel bare være lik en amøbes, sett langt utenifra, på toppen av en eller annen membran:-)

De er mer aktive enn man tror, de foretar til og med en form for valg/ prioriteringer:-)

Og sett litt større på det, spørs det om det er så stor forskjell på noen av oss av arten mennesker.

Skrevet

Det gjør ikke amøber heller ;)

Åja. Da er jeg verre enn amøber, da.

Skrevet (endret)

Åja. Da er jeg verre enn amøber, da.

:lol:  Ja.

Du ga meg en god latter, det er jo mer enn amøber gir meg:-)

Bare ikke si til en psykiater at du er verre enn en amøbe ;)

Endret av Madelenemie
Skrevet

:lol:  Ja.

Du ga meg en god latter, det er jo mer enn amøber gir meg:-)

Bare ikke si til en psykiater at du er verre enn en amøbe ;)

Hehe. ;) Psykiatern har hørt det meste. Ikke bare fra meg heller... :P

Gleder meg til rundt mars måned jeg. Det blir nok litt mer "liv" da. Det er jo bare møkkavær, glatt og mørkt ute. Går litt mer i hi, da.

Skrevet

Hehe. ;) Psykiatern har hørt det meste. Ikke bare fra meg heller... :P

Gleder meg til rundt mars måned jeg. Det blir nok litt mer "liv" da. Det er jo bare møkkavær, glatt og mørkt ute. Går litt mer i hi, da.

Hm og tja.

Da starter jo spiringen, og det betyr ikke bare fred og ro!

Men mulig jeg har ting mer under kontroll i år. I fjor kom det spirer opp over alt, og jeg ble rett og slett fortvilt, for jeg hadde for mye annet.

Går du til psykiater? eller er det hemmelig også?

Skrevet

Hm og tja.

Da starter jo spiringen, og det betyr ikke bare fred og ro!

Men mulig jeg har ting mer under kontroll i år. I fjor kom det spirer opp over alt, og jeg ble rett og slett fortvilt, for jeg hadde for mye annet.

Går du til psykiater? eller er det hemmelig også?

Ja det er ulempen, det syns jeg og. Jeg liker den "aleneheten" som vinteren bringer med seg. Folk holder seg mye mer innendørs, og de skråler ikke så mye... :P

Ja, gjør det. Eller hjernekrymper er vel et bedre ord.

Skrevet

Ja det er ulempen, det syns jeg og. Jeg liker den "aleneheten" som vinteren bringer med seg. Folk holder seg mye mer innendørs, og de skråler ikke så mye... :P

Liker den sangen du la ut:-)

Takk 

Er det ikke postgirobygget?

Jeg liker teksten, kunne greid meg med en tv og et kjøleskap om jeg ikke var gift.

Også liker jeg vinter og innetid.

Går på ski, men det er bare fordi jeg er gift med en sånn birkebeiner eller noe sånt som tar livet sitt nesten over fjellet hvert år.

Skrevet

Men hjelper det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...