Gjest Skrevet 15. januar 2015 Skrevet 15. januar 2015 (endret) I strålende humor, spøker med mine omgivelser og kjenner det som trykket i eget indre letter. Funnet frem fine klær og skal " på vift" med en venninne . Føler meg helt topp . Får høre jeg skinner og er vel egentlig enig;)Våknet flere ganger i natt og kjente meg oppsperret, jeg måhandle og det fort..Nå ! ...før alt går i dur og moll igjen... Men vil visst ta igjen mye samtidig , også sosial omgang med folk som gjør meg vel;) Skriver på fagteksten min og ordene sitter løst, fagspråket lett tilgjengelig . Opplever utmattelse mot ettermiddag og kveld og det er akkurat som jeg trenger mye tid alene for å forholde meg til egen massiv tankestrøm. Til tider vanskelig å strukturere og jeg kjenner meg mot kveld utmattet. Kan da bli rammet av noen doser sorg over meg selv og min manglende funksjon , men skal vise verden! Må bare ha tålmodighet med meg selv. tIkke sint lenger , mer elektrisk innvendig - ser og sanser og er innteykksvar, blir glad av alt vakkert - for eksempel bilder i boligbladet , bilder av egne håndarbeid og snøkledd natur....men bare litt ferdig , men har indre driv så behøver ikke mye hvil før jeh på ny blir bergtatt av eget idemylder. Nhd- er dette mani el bedring! Har hatt slike oppturer som er tydelige hele livet . Min psykolog sa jeg virket manisk . Begynner å lure på om bipolar nr 2/ samt sosial angst under neddempet sinneleie ... Og tidvis paranoid beredskap. Matcher blandet epidode . Hva tror fu Nhd? Endret 15. januar 2015 av En namnlaus 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.