Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I strålende humor, spøker med mine omgivelser og kjenner det som trykket i eget indre letter. Funnet frem fine klær og skal " på vift" med en venninne . Føler meg helt topp . Får høre jeg skinner og er vel egentlig enig;)Våknet flere ganger i natt og kjente meg oppsperret, jeg måhandle og det fort..Nå !

...før alt går i dur og moll igjen... Men vil visst ta igjen mye samtidig , også sosial omgang med folk som gjør meg vel;) Skriver på fagteksten min og ordene sitter løst, fagspråket lett tilgjengelig . Opplever utmattelse mot ettermiddag og kveld og det er akkurat som jeg trenger mye tid alene for å forholde meg til egen massiv tankestrøm. Til tider vanskelig å strukturere og jeg kjenner meg mot kveld utmattet. Kan da bli rammet av noen doser sorg over meg selv og min manglende funksjon , men skal vise verden! Må bare ha tålmodighet med meg selv.

tIkke sint lenger , mer elektrisk innvendig - ser og sanser og er innteykksvar, blir glad av alt vakkert - for eksempel bilder i boligbladet , bilder av egne håndarbeid og snøkledd natur....men bare litt ferdig , men har indre driv så behøver ikke mye hvil før jeh på ny blir bergtatt av eget idemylder.

Nhd- er dette mani el bedring! Har hatt slike oppturer som er tydelige hele livet . Min psykolog sa jeg virket manisk . Begynner å lure på om bipolar nr 2/ samt sosial angst under neddempet sinneleie ... Og tidvis paranoid beredskap. Matcher blandet epidode . Hva tror fu Nhd?

Endret av En namnlaus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...