Gå til innhold

Filme barn under trening/kamp

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et spørsmål jeg skulle hatt svar på. 

Har prøvd å google det, men klarte ikke finne noe. 

Hvis f.eks en trener ønsker å filme ungdommene (12-14 år) under trening og kamper, må hun da ha skriftelige samtykker av foreldre og barn?

Dette skal ikke legges ut på nett, kun brukes internt trener/idrettsutøver for å lære av det, og for å videreutvikle seg. 

Anonymous poster hash: b117b...573
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403352-filme-barn-under-treningkamp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet vi skrev under noe i barnehagen i sin tid. Men på skolen vet jeg ikke om vi har. 

Og ingenting av det vi filmer skal ut på nett - de skal kun studeres sammen trener og utøver for å lære av det. 

Hei

Jeg har et spørsmål jeg skulle hatt svar på. 

Har prøvd å google det, men klarte ikke finne noe. 

Hvis f.eks en trener ønsker å filme ungdommene (12-14 år) under trening og kamper, må hun da ha skriftelige samtykker av foreldre og barn?

Dette skal ikke legges ut på nett, kun brukes internt trener/idrettsutøver for å lære av det, og for å videreutvikle seg. 

Dette vil jeg anta at du kan få svar på hos Norges Idrettsforbund. Umiddelbart så tenker jeg at dette ikke krever samtykke, så lenge opptakene skal brukes som grunnlag for forbedring av ferdighetene.

Annonse

Dette vil jeg anta at du kan få svar på hos Norges Idrettsforbund. Umiddelbart så tenker jeg at dette ikke krever samtykke, så lenge opptakene skal brukes som grunnlag for forbedring av ferdighetene.

Jeg får prøve å finne svar der. 

Har prøvd å lete på Håndballforbundets sider - men fant ikke noe der. 

Takk  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...