AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 Skrevet 15. januar 2015 Tunga mi har roet seg ned. Kanskje det var pga jeg drakk alkohol at jeg fikk TD symptomer her om dagen? Anonymous poster hash: cd421...50b 0 Siter
skrevet Skrevet 15. januar 2015 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Liste over interaksjoner (1 treff): Ingen tiltak nødvendig Antipsykotika N05A (søkeinput abilify) Alkohol (søkeinput alkohol) Klinisk konsekvens Økt risiko for sedasjon/CNS-depresjon, fremfor alt i kombinasjon med sederende antipsykotika. Økt risiko for hypotensjon og ekstrapyramidale bivirkninger, fremfor alt ved kombinasjon med de antipsykotika der disse bivirkningene er vanligst. Mulig økt risiko for toksisitet av antipsykotika.http://felleskatalogen.no/medisin/interaksjon Endret 15. januar 2015 av skrevet 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 Skrevet 15. januar 2015 Vanskelig å holde seg unna alkohol Men får prøve.... ikke verdt å få TD.... Men virker jo som jeg kan få TD i fremtiden når det bryter ut ved alkohol og det er vanligst etter mange års bruk Anonymous poster hash: cd421...50b 0 Siter
skrevet Skrevet 15. januar 2015 Skrevet 15. januar 2015 Jeg vil heller ikke få slike skader... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 Skrevet 15. januar 2015 Kan såvidt leve med tungedirringen, men om det blir verre er det helt uholdbart. Hele kroppen kan påvirkees med TD. Er noen ved schizoaffektivt forum på fb som sliter veldig med det. Anonymous poster hash: cd421...50b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.