Gå til innhold

Flere som har mottatt gla melding fra nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om. Kurs. Denne fredags aftenen?

Anonymous poster hash: 051d4...16e

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

8

• slabbedask

7

• XbellaX

6

• Trine

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Om. Kurs. Denne fredags aftenen?Anonymous poster hash: 051d4...16e

Skall du påkurs i kveld?

Blir sikker liddli' morsomt.

Men men.

Anonymous poster hash: dd99b...264

Skrevet

blir du tvunget på kurset?

Blir man "tvunget" hvis den økonomiske ytelsen stoppes om man ikke møter opp?

Skrevet

Blir man "tvunget" hvis den økonomiske ytelsen stoppes om man ikke møter opp?

Absolutt.

Skrevet

De vil gjerne ha et ord med i laget :(

Det høres rimelig ut. Hva er det du ikke liker med dette?

Skrevet

Det høres rimelig ut. Hva er det du ikke liker med dette?

at det tikker inn slike beskjeder midt under en sen middag , som helst skal være koselig, etter mørkets frambrudd
Skrevet

at det tikker inn slike beskjeder midt under en sen middag , som helst skal være koselig, etter mørkets frambrudd

På hvilken måte fikk du beskjeden? Jeg er enig at det evt. ikke bør sendes sms til brukere etter stengetid på fredag.

Skrevet (endret)

På hvilken måte fikk du beskjeden? Jeg er enig at det evt. ikke bør sendes sms til brukere etter stengetid på fredag.

Syntes du NAV-saksbehandlere bør *ringe* til "brukere" etter stengetid på fredag?

Ikke jeg heller. Likevel gjør de det.

Endret av slabbedask
Skrevet

Jeg forstår ikke helt. Har du fått beskjed i ettermiddag at du skal på kurs i ettermiddag?

Skrevet (endret)

Drømmer du om å starte egen virksomhet?

cxxxxxFylkeskommune arrangerer etablererkurs våren 2015, I forkant av xxxxxkommune en gratis inspirasjonskveld for grundere onsdag 28. januar 2015. Mer informasjon og påmelding finner du her: http://www.xxxxnet/startsiden/inspirasjonskveld-for-grundere-28-januar/påtxt melding kl 19 ca i dag, ja ja. Bør vel gi " f" som det heter , og ønske dem go bedring . ;) men tankene begynner jo å løpe litt da..

Endret av En namnlaus
Skrevet

Syntes du NAV-saksbehandlere bør *ringe* til "brukere" etter stengetid på fredag?

Ikke jeg heller. Likevel gjør de det.

Nei, jeg synes ikke det - særlig ikke på en fredag dersom det ikke gjelder noe som det er grunn til å tro at brukeren vil bli glad for å få beskjed om. Ofte vil slike telefoner kunne være opprørende, og da har ikke brukeren anledning til å få diskuterte saken nærmere før etter helgen med noen i hjelpeapparatet.

Skrevet

Drømmer du om å starte egen virksomhet?

cxxxxxFylkeskommune arrangerer etablererkurs våren 2015, I forkant av xxxxxkommune en gratis inspirasjonskveld for grundere onsdag 28. januar 2015. Mer informasjon og påmelding finner du her: http://www.xxxxnet/startsiden/inspirasjonskveld-for-grundere-28-januar/påtxt melding kl 19 ca i dag, ja ja. Bør vel gi " f" som det heter , og ønske dem go bedring . ;) men tankene begynner jo å løpe litt da..

Men dette er jo ikke noe du er pålagt å delta på? En slik melding synes jeg ikke det er galt at sendes ut en fredag ettermiddag.

Skrevet (endret)

Trodde offisiell stengetid var 15:00 jeg, og reell 14:45.

Her stenger de kl 14.00. Likevel ringte de midt i middagstiden etter kl 17.

Endret av slabbedask
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det - særlig ikke på en fredag dersom det ikke gjelder noe som det er grunn til å tro at brukeren vil bli glad for å få beskjed om. Ofte vil slike telefoner kunne være opprørende, og da har ikke brukeren anledning til å få diskuterte saken nærmere før etter helgen med noen i hjelpeapparatet.

Helgen ble ihvertfall ødelagt.

Skrevet

Bare lurte på om det ikke var bittelitt respektløst . Men alt kan diskuteres :) jeg er jo bare bittelitt grinebitersk :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...