Gå til innhold

Flere som har mottatt gla melding fra nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer du om å starte egen virksomhet?

cxxxxxFylkeskommune arrangerer etablererkurs våren 2015, I forkant av xxxxxkommune en gratis inspirasjonskveld for grundere onsdag 28. januar 2015. Mer informasjon og påmelding finner du her: http://www.xxxxnet/startsiden/inspirasjonskveld-for-grundere-28-januar/påtxt melding kl 19 ca i dag, ja ja. Bør vel gi " f" som det heter , og ønske dem go bedring . ;) men tankene begynner jo å løpe litt da..

Jeg synes faktisk det der var en fin melding. Så vidt jeg vet er ikke det noe som involverer deg og da er det jo bare å slette den. 

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

8

• slabbedask

7

• XbellaX

6

• Trine

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her stenger de kl 14.00. Likevel ringte de midt i middagstiden etter kl 17.

Mulig de har åpningstid for besøkende til 14 men arbeider til 16:00. Jeg synes at frem til kl 17 bør man tåle å få telefoner/meldinger.

Skrevet

Mulig de har åpningstid for besøkende til 14 men arbeider til 16:00. Jeg synes at frem til kl 17 bør man tåle å få telefoner/meldinger.

Det var etter kl 17, og det var en helt unødvendig telefonsamtale hvis vedkommende hadde giddet å lese mottatte eposter.

Skrevet

cxxxxxFylkeskommune arrangerer etablererkurs våren 2015, I forkant av xxxxxkommune en gratis inspirasjonskveld for grundere onsdag 28. januar 2015. Mer informasjon og påmelding finner du her: http://www.xxxxnet/startsiden/inspirasjonskveld-for-grundere-28-januar/påtxt melding kl 19 ca i dag, ja ja. Bør vel gi " f" som det heter , og ønske dem go bedring . ;) men tankene begynner jo å løpe litt da..

Nå legger du vel litt mye inn i ingenting eller? Du er invitert til et inspirasjonskurs for grundere. Hva er det som er så fælt med å få den meldingen en fredags ettermiddag? Er du en grunder? Om ikke så kan du se bort ifra den meldingen. Det er ikke tvang, det er et tilbud. Meldingen er sikkert sendt ut automatisk til flere, det er neppe saksbehandleren din som har sendt den kun til deg.

Forstår ikke hvorfor man skal tenke så negativt bare fordi det er NAV. Jeg ringte min saksbehandler i i går for å gi henne ny informasjon. Hun takket mange ganger for at jeg holdt henne oppdatert og ønsket meg lykke til i utredningene. Noen er sikkert håpløse å ha med å gjøre, sånn er det overalt, men det hjelper ofte å være litt ydmyk og hyggelig selv.

Skrevet

Det var etter kl 17, og det var en helt unødvendig telefonsamtale hvis vedkommende hadde giddet å lese mottatte eposter.

I såfall er jeg helt enig, slikt er unødvendig.

Skrevet

Det er bare en generell info sms som ikke er rettet direkte til deg. Nå syntes jeg du overdriver litt.

Anonymous poster hash: dd99b...264

Skrevet

Helgen ble ihvertfall ødelagt.

hvorfor har de mobilen på uansett ? Kontoret mitt stenger klokka 4 ihvertfall så ingen får plaget meg etter det, heller ikke om de ringer på døra (åpner ikke)

Anonymous poster hash: e7733...95a

Skrevet (endret)

Men dette er jo ikke noe du er pålagt å delta på? En slik melding synes jeg ikke det er galt at sendes ut en fredag ettermiddag.

må jo se entusiastisk på - tross alt- at de tar tak i potensielle drømmer og har inspirasjon å tilby;) Endret av En namnlaus
Skrevet

Jeg synes faktisk det der var en fin melding. Så vidt jeg vet er ikke det noe som involverer deg og da er det jo bare å slette den.

får ta den som et tegn på tillit & tiltro - alternativt kan det tolkes som de tenker jeg bør omskoleres, det finner jeg svært trist . Har et livsverk .
Skrevet

Det er bare en generell info sms som ikke er rettet direkte til deg. Nå syntes jeg du overdriver litt.

Anonymous poster hash: dd99b...264

ja er nok det .. Litt underlig en kveld jeg ville skyve mine bekymringer under teppe ...:/
Skrevet

hvorfor har de mobilen på uansett ? Kontoret mitt stenger klokka 4 ihvertfall så ingen får plaget meg etter det, heller ikke om de ringer på døra (åpner ikke) Anonymous poster hash: e7733...95a

Tenk hvis det er noe viktig?

Skrevet

Har det vært no 'slettings' i denne tråden i løpet av natten?

Skrevet

Tenk hvis det er noe viktig?

jeg har ikke fått en eneste "viktig" telefon i løpet av livet mitt, men det er jo en teoretisk mulighet for at det skjer, ser den

Anonymous poster hash: e7733...95a

Skrevet

Har det vært no 'slettings' i denne tråden i løpet av natten?

Det må det ha vært, ene innlegget mitt er ihvertfall borte. Det er noe 'lurings' her!

Skrevet

Det må det ha vært, ene innlegget mitt er ihvertfall borte. Det er noe 'lurings' her!

Det er det ingen tvil om. To av mine innlegg fra tidligere i dag er også borte. Er det no 'plot'?

Skrevet

Det er det ingen tvil om. To av mine innlegg fra tidligere i dag er også borte. Er det no 'plot'?

Det er nok det ja. Kanskje de ikke vil ha vår kunnskap spredt på nettet. Jeg tror vi er for smarte for verden. Garantert no 'plot'

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Vi ønsker ikke at tråd etter tråd utarter i interne kommentarer mellom noen få brukere, derfor sletter vi.

Skrevet

Må være en ny 'rekrutt' som tøffer seg. Mitt innlegg om at jeg syntes det er allright for 13-åringer å røyke hasj ble slettet umiddelbart  :ph34r: (de fleste av dem drikker allerede ved 13 års alderen, kan likke gjerne røyke hasj istedenfor imo )

Je suis charlie

Skrevet

Det er ikke så rart da trollings, men skjønner ikke hvorfor de skal fjerne et innlegg hvor jeg foreslår å skru av mobilen om man ikke ønsker å bli forstyrret en fredagsettermiddag. Den var jo rettet til TS og vedkommendes innlegg.

Skrevet

får ta den som et tegn på tillit & tiltro - alternativt kan det tolkes som de tenker jeg bør omskoleres, det finner jeg svært trist . Har et livsverk .

Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke tid på  tolke i alle himmelretninger? Hvorfor ikke bare forholde seg til teksten som står der? Går du med en gründer i magen og vil starte noe eget? Flott, meld deg på kurs. Om ikke, -vel da sletter du den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...