Gå til innhold

Flere som har mottatt gla melding fra nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke tid på tolke i alle himmelretninger? Hvorfor ikke bare forholde seg til teksten som står der? Går du med en gründer i magen og vil starte noe eget? Flott, meld deg på kurs. Om ikke, -vel da sletter du den.

du kan så si, føler bare det er nesten litt gebrekkelig hvordan denne instansen prøver å fange meg . Og jeg lar mine tankerekker rundt dette blomstre liflig. Burde sikkert latt være.., burde kanskje stilt på kurs . Kan jo ha en gründer i magen jeg ikke veit av ..;)) eller som ligger latent i mitt ubevisste og betente sjeleliv.... Er ikke på kollisjonskurs med nav , men humrer litt over deres iderikdom pg deres tendens til å sende meldinger når jeg minst venter det. F eks når jeg inntar et bedre måltid(blåskjell) and feel good...Håper den kan komme noen forpinte sjeler til gode. Tror ikke det blir meg. Endret av En namnlaus
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

8

• slabbedask

7

• XbellaX

6

• Trine

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

du kan så si, føler bare det er nesten litt gebrekkelig hvordan denne instansen prøver å fange meg . Og jeg lar mine tankerekker rundt dette blomstre liflig. Burde sikkert latt være.., burde kanskje stilt på kurs . Kan jo ha en gründer i magen jeg ikke veit av .. ;)) eller som ligger latent i mitt ubevisste og betente sjeleliv.... Er ikke på kollisjonskurs med nav , men humrer litt over deres iderikdom. Håper den kan komme noen forpinte sjeler til gode. Tror ikke det blir meg.

Det er reklame for et kurs, namnlaus. Reklame. Det er et tilbud endel i startfasen uten spesielt mye egenkapital  og kanskje uten det helt store faglige nettverket garantert vil sette pris på. Jeg synes tilbudet er fantastisk flott. Tenk, gratis kunnskap og inspirasjon til de som ønsker det. Tenk at det også kan bli feil, i dine øyne.

NAV blir kritisert uansett hva de gjør, noe av kritikken er absolutt berettiget, men det er sannelig ikke enkelt når alle tiltak blir hånet.

Skrevet

Det er reklame for et kurs, namnlaus. Reklame. Det er et tilbud endel i startfasen uten spesielt mye egenkapital og kanskje uten det helt store faglige nettverket garantert vil sette pris på. Jeg synes tilbudet er fantastisk flott. Tenk, gratis kunnskap og inspirasjon til de som ønsker det. Tenk at det også kan bli feil, i dine øyne.

NAV blir kritisert uansett hva de gjør, noe av kritikken er absolutt berettiget, men det er sannelig ikke enkelt når alle tiltak blir hånet.

sa jeg det ble feil egentlig? Men ok , burde kanskje ikke blåse det opp på den måten jeg gjør. Huff, det er bare så deilig å rette litt kritisk blikk på dem når de snart får kloa i meg og jeg skal møte dem face to face. Skal rette opp ryggen til det og satse på kommunikativ bølgelengde med saksbehandler - jeg vil ut av avmaktsfølelsen på no' vis. Er ikke interessert i å være noen mottaker resten av livet- er så redd de tror det og vil mistenkeliggjøre meg . Lege og psykolog sier jeg er syk , men vil stige ut av dette med fynd og klem. Må bare finne min vei i min søken , skal være åpen - Grur meg fælt :(
Skrevet

sa jeg det ble feil egentlig? Men ok , burde kanskje ikke blåse det opp på den måten jeg gjør. Huff, det er bare så deilig å rette litt kritisk blikk på dem når de snart får kloa i meg og jeg skal møte dem face to face. Skal rette opp ryggen til det og satse på kommunikativ bølgelengde med saksbehandler - jeg vil ut av avmaktsfølelsen på no' vis. Er ikke interessert i å være noen mottaker resten av livet- er så redd de tror det og vil mistenkeliggjøre meg . Lege og psykolog sier jeg er syk , men vil stige ut av dette med fynd og klem. Må bare finne min vei i min søken , skal være åpen - Grur meg fælt :(

Når du kaller det respektløst, og "alternativt kan det tolkes som de tenker jeg bør omskoleres, det finner jeg svært trist", kan man vel med trygghet si det ble "feil"? Nei jeg synes ikke dette er noe å hause seg opp over, det hadde vært noe annet om din saksbehandler ringte/ sendte sms på en sen kveld -slik forstår jeg ikke er ok.

At du ikke ønsker å gå på NAV i evig tid er bare fint, det er forsåvidt et sunnhetstegn. Jeg tror NAV har andre ting å bruke tiden på enn å tro og tolke og mistenkeligjøre alle sine klienter, -de er der for å forsøke å hjelpe.

Flott at du vil forsøke å være åpen. Jeg har full tro på at du skal komme deg ut av dette, dersom du følger din behandlers råd. Jeg håper helgen blir rolig og fin.

Skrevet

Det der er en gruppemelding med mange mottakere, så det er sikkert mange flere i det aktuelle distriktet som har fått den.  Dette kan være medvirkende årsak til at den kom så sent også, jeg har sett flere eksempler på at gruppemeldinger forskyves i tid. 

Det handler om et tilbud som mottaker kan vurdere.  Antakelig har ingen har tenkt spesielt på deg som person i det hele tatt, de har nok inkludert mottakere ifølge noen kriterier som favner vidt.

Det er ingen grunn til å la de prege helgen.  Jeg får reklame-SMS fra noen ganske få kundeklubber / nettbutikker - jeg pleier ikke å registrere meg på sånt, men har gjort noen få unntak.  Hvis jeg får melding om lørdagstilbud på store størrelser, går jeg ikke resten av helgen og lurer på om de tror jeg er feit ;)  

Skrevet

får ta den som et tegn på tillit & tiltro - alternativt kan det tolkes som de tenker jeg bør omskoleres, det finner jeg svært trist . Har et livsverk .

De har ikke tenkt på deg spesielt i det hele tatt. Dette er et tilbud til alle. Det er opp til deg selv om du klarer å komme tilbake til det du er skolert til, men det har du tydelige problemer med og gir opp arbeid. Da er det klart det er naturlig for saksbehandler å ta opp med deg hvilket arbeid du kan klare. Du er paranoid og selvmedlidende, tolker alt i verste mening. Det er du selv som bestemmer hva du skal gjøre videre sammen med NAV. Du må selv vise initiativ og komme med forslag. Trenger du behandling en periode før DU føler deg frisk nok til arbeid så er det ok for nav, det holder med behandling som aktivitet i aktivitetsplanen. Det gjelder bare å kommunisere sammen og si hva som er riktig for deg.

Anonymous poster hash: 84b24...a5b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...