Gå til innhold

Glemte morgen medisinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg nå når jeg tok kvelds medisinen at jeg hadde glemt å ta i dag tidlig, men det har vel ikke noe å si?

Skrevet

Det kommer sikkert an på hvordan medisiner det er. Men alle de medisinene jeg har tatt så har det stått at man ikke skal ta dobbelt dose dersom man oppdager at man har glemt å ta en. Har nok ikke så mye å si nei, bare du ikke tar dobbelt nå. Men det står vel i pakningsvedlegget hva du skal gjøre dersom du har glemt å ta en.

Skrevet

Det kommer sikkert an på hvordan medisiner det er. Men alle de medisinene jeg har tatt så har det stått at man ikke skal ta dobbelt dose dersom man oppdager at man har glemt å ta en. Har nok ikke så mye å si nei, bare du ikke tar dobbelt nå. Men det står vel i pakningsvedlegget hva du skal gjøre dersom du har glemt å ta en.

Ok, bare merker jeg har vondt i hodet-

Orker ikke lese pakningsvedlegget.

Skrevet

Hva slags medisin er det da? Jeg kan lese for deg.

Skrevet

Hva slags medisin er det da? Jeg kan lese for deg.

Det er risperdal. Tørte ikke ta dobbelt nå heller.

Skrevet

Fant ikke noe om hva du skal gjøre dersom du har glemt en dose? Skal titte litt nøyere etterpå.

Skrevet

Fant ikke noe om hva du skal gjøre dersom du har glemt en dose? Skal titte litt nøyere etterpå.

Neida du trenger ikke det, er ikke sikkert det står noe om det.

Skrevet

Neida du trenger ikke det, er ikke sikkert det står noe om det.

nei, nå har jeg lest litt nøyere og det står ikke noe om det. Men jeg ville ikke tatt dobbelt dose. Bedre å ta en hodepinetablett da

Skrevet

nei, nå har jeg lest litt nøyere og det står ikke noe om det. Men jeg ville ikke tatt dobbelt dose. Bedre å ta en hodepinetablett da

Ja får heller ta en hodepinetablett. Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...