stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Såg nå når jeg tok kvelds medisinen at jeg hadde glemt å ta i dag tidlig, men det har vel ikke noe å si? 0 Siter
Trine Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Det kommer sikkert an på hvordan medisiner det er. Men alle de medisinene jeg har tatt så har det stått at man ikke skal ta dobbelt dose dersom man oppdager at man har glemt å ta en. Har nok ikke så mye å si nei, bare du ikke tar dobbelt nå. Men det står vel i pakningsvedlegget hva du skal gjøre dersom du har glemt å ta en. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Det kommer sikkert an på hvordan medisiner det er. Men alle de medisinene jeg har tatt så har det stått at man ikke skal ta dobbelt dose dersom man oppdager at man har glemt å ta en. Har nok ikke så mye å si nei, bare du ikke tar dobbelt nå. Men det står vel i pakningsvedlegget hva du skal gjøre dersom du har glemt å ta en. Ok, bare merker jeg har vondt i hodet- Orker ikke lese pakningsvedlegget. 0 Siter
Trine Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Hva slags medisin er det da? Jeg kan lese for deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Hva slags medisin er det da? Jeg kan lese for deg. Det er risperdal. Tørte ikke ta dobbelt nå heller. 0 Siter
Trine Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Fant ikke noe om hva du skal gjøre dersom du har glemt en dose? Skal titte litt nøyere etterpå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Fant ikke noe om hva du skal gjøre dersom du har glemt en dose? Skal titte litt nøyere etterpå. Neida du trenger ikke det, er ikke sikkert det står noe om det. 0 Siter
Trine Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Neida du trenger ikke det, er ikke sikkert det står noe om det. nei, nå har jeg lest litt nøyere og det står ikke noe om det. Men jeg ville ikke tatt dobbelt dose. Bedre å ta en hodepinetablett da 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 nei, nå har jeg lest litt nøyere og det står ikke noe om det. Men jeg ville ikke tatt dobbelt dose. Bedre å ta en hodepinetablett da Ja får heller ta en hodepinetablett. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.