Gå til innhold

tre 3 og tre 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har vel lært deg å regne ut snitt?? :o Det er vel noe man lærer på barneskolen?

Jeg går ut ifra du bare har glemt det (lett for), uansett så er det bare den totale summen din (altså 3+3+3+4+4+4) delt på antall fag du tar. 21/6 = 3.5 :)

Ja, jeg har lært det. Men husker det ikke lenger. Jeg glemmer matte fort. Egentlig utrolig jeg klarte å bestå.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

28

• skrevet

10

• Trine

8

• AnonymBruker

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jeg har lært det. Men husker det ikke lenger. Jeg glemmer matte fort. Egentlig utrolig jeg klarte å bestå.

Det er veldig lett å glemme, men det er vel helt normalt også. Man må jo jobbe for å holde kunnskapen i behold. Desverre! :lol:

Skrevet

Det er veldig lett å glemme, men det er vel helt normalt også. Man må jo jobbe for å holde kunnskapen i behold. Desverre! :lol:

Det er sant. Spesielt på fag man ikke er interessert i. Ting jeg liker glemmer jeg sjeldent ;)

Skrevet

Det er sant. Spesielt på fag man ikke er interessert i. Ting jeg liker glemmer jeg sjeldent ;)

Regne ut gjennomsnity er noe man har bruk for hele yiden. Rart man kan glemme slikt.

Anonymous poster hash: bfeec...f8b

Skrevet

Regne ut gjennomsnity er noe man har bruk for hele yiden. Rart man kan glemme slikt.

Jeg regner ut gjennomsnitt aldri.

Skrevet

Jeg regner ut gjennomsnitt aldri.

Det gjør jeg nesten hver dag.

Skrevet

Det gjør jeg nesten hver dag.

På hva da? Det er nesten ingenting å regne gjennomsnitt ut på

Skrevet

På hva da? Det er nesten ingenting å regne gjennomsnitt ut på

Gjennomsnittlig matforbruk pr uke, bl.a.

Skrevet

Hei!

Jeg syns det er dårlig, hvis man er frisk.

Er man syk, tenker jeg man må justere forventninger, bedre stå, enn å ikke fullføre.

Når man er frisk kan en dårlig karakter kjapt rettes opp.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er friskt men de siste årene har jeg ikke akuratt vært det.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er friskt men de siste årene har jeg ikke akuratt vært det.

Nettopp.

derfor kan 3 og 4 være kjempebra:-)

Klarer man det når man er syk, da klarer man mye:-)

Skrevet

Nettopp.

derfor kan 3 og 4 være kjempebra:-)

Klarer man det når man er syk, da klarer man mye:-)

Takk for støtte og oppmuntring ^^

Er flau over meg selv

Skrevet

Det sa man på 80-tallet også. 

Her er en leksikonartikkel spekket med fakta om fenomenet: http://tinyurl.com/kqkdom9

Hverken spynorsk eller nynorsk var i mine tanker på 80tallet. Var ikke kommet lenger enn til alfabetet da ;)

Skrevet

Hverken spynorsk eller nynorsk var i mine tanker på 80tallet. Var ikke kommet lenger enn til alfabetet da ;)

Kjøpte boka "nynorsk for dumskallar". Der sto det at Bjørnstjerne bjørnsom kalte nynorsk for "Trollmål". Måtte le litt selvom det er feil gjøre narr av et skriftspråk..

Skrevet

Det sto også noen kaller nynorsk ordbok for "Spynorsk mordbok". Flere i 1920 tallet frem til 1980 sa ting som "Bare jeg ser nynorsk blir jeg syk"

Skrevet

Kjøpte boka "nynorsk for dumskallar". Der sto det at Bjørnstjerne bjørnsom kalte nynorsk for "Trollmål". Måtte le litt selvom det er feil gjøre narr av et skriftspråk..

Haha...trollmål. Ganske sant. Skjønner ikke hvorfor man skal lære nynorsk jeg, men nå er det jo mye jeg ikke forstår da.

Skrevet (endret)

Eller "Grautemål" "Fjøslatin

Endret av Caylee
Skrevet

Takk for støtte og oppmuntring ^^

Er flau over meg selv

Det trenger du ikke være!

Da jeg gikk på vgs fullførte jeg kun ett fag:-( biologi.

Resten tok jeg ikke før jeg ble 30 år, etter diagnosen asperger syndrom, da ble jeg motivert fordi så mange trodde på meg:-)

Jeg tok da alle fag på ett år men 6 i alle fag.

Så mye har med helse og motivasjon å gjøre.

Du er derfor mer enn flink nok!! ;)

Skrevet

Haha...trollmål. Ganske sant. Skjønner ikke hvorfor man skal lære nynorsk jeg, men nå er det jo mye jeg ikke forstår da.

Ikke jeg heller. Det er pent å se på syns jeg, men ellers skjønner jeg ikke vitsen

Skrevet

Det trenger du ikke være!

Da jeg gikk på vgs fullførte jeg kun ett fag:-( biologi.

Resten tok jeg ikke før jeg ble 30 år, etter diagnosen asperger syndrom, da ble jeg motivert fordi så mange trodde på meg:-)

Jeg tok da alle fag på ett år men 6 i alle fag.

Så mye har med helse og motivasjon å gjøre.

Du er derfor mer enn flink nok!! ;)

Å fullføre et fag er bedre enn ingenting ;)

Er ikke bare skolen jeg er flau over, men det som har skjedd de siste årene. Prøver å fortrenge det. Late som det aldri har skjedd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...