Gå til innhold

En god start på det nye året

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt når jeg merket endringer, men tungsinnet har gradvis sluppet taket igjen, og jeg føler meg mer stabil og mindre uro. Skulle bare ønske det kunne vare denne gang. Jeg synes det er merkelig at sinnstemningen skal variere slik uten at jeg gjør noe spesielt eller opplever noe spesielt. Derfor vet jeg heller ikke hva jeg kan gjøre for å kunne få lov til å ha det slik. Sinnstemningen kan svinge fremdeles. Men på en mer normal måte.

Skrevet

Hvis du ikke allerede gjør det så synes jeg du skal begynne å føre dagbok. Skriv ned alt du spiser, det du gjør (om du går en tur, trener, sitter i ro osv) og hvordan du synes du reagerer på ting som skjer - hvordan du sover om natten. Kanskje du finner et mønster på lang sikt som du ikke ser i dag?

Skrevet

Hvis du ikke allerede gjør det så synes jeg du skal begynne å føre dagbok. Skriv ned alt du spiser, det du gjør (om du går en tur, trener, sitter i ro osv) og hvordan du synes du reagerer på ting som skjer - hvordan du sover om natten. Kanskje du finner et mønster på lang sikt som du ikke ser i dag?

Jeg har ført stemningskart. Ikke lenge siden jeg startet opp med fluoksetin igjen og levaxin. Ellers gjør jeg ikke så mye endringer i livet. Føler det er litt tilfeldig når det snur. Eneste jeg vet er at jeg blir dårligere under psykiske påkjenninger og stress.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...