Gå til innhold

Har du fått uføretrygden i dag?

Anbefalte innlegg

nesten 2000 spenn mindre utbetalt enn før gitt!!

troddet det var de som hadde store huslån eller andre store lån og eller barn som fikk mindre å rutte med nå, du er vel ikke i noen av de katregoriene ? Har ikke full oversikt jeg da har ikke fulgt med så mye 

Fortsetter under...

Jeg fikk tre tusen mindre, men dette visste vi jo. Men jeg kjenner jeg blir stressa for at jeg får så mye mindre - og forbannet.

Det var jeg som startet denne tråden her. Fikk også tre tusen mindre. Er veldig lei meg, får nå ikke stort. Har barn og hus. Er ikke i stand til å jobbe ved siden av heller.. :-(

Anonymous poster hash: 7877e...332

Det var jeg som startet denne tråden her. Fikk også tre tusen mindre. Er veldig lei meg, får nå ikke stort. Har barn og hus. Er ikke i stand til å jobbe ved siden av heller.. :-( Anonymous poster hash: 7877e...332

Det var jeg som startet denne tråden her. Fikk også tre tusen mindre. Er veldig lei meg, får nå ikke stort. Har barn og hus. Er ikke i stand til å jobbe ved siden av heller.. :-( Anonymous poster hash: 7877e...332

Jeg har også leilighet og barn. Utrolig kjipt å få så mye mindre. Heldigvis har jeg en samboer som sponser og lånet på leiligheten er nedbetalt. Minstemann er 18 år så jeg får ikke barnetrygd, bidrag eller barnetillegg for ham heller lenger og verken han eller jeg kan jobbe. Men han skal i lære neste år og da får han penger så han klarer seg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...