Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skrevet

32

• Trine

24

• slabbedask

16

• Toga

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

FML, Netflix funker ikke.

Leste noe om at de skulle begynne eller har begynt å banne/blokke folk som VPNer fordi det ble så 'misbrukt' kanskje du er første target. Jaja får skru den av da og åpne låvedøren ;)

Skrevet

Leste noe om at de skulle begynne eller har begynt å banne/blokke folk som VPNer fordi det ble så 'misbrukt' kanskje du er første target. Jaja får skru den av da og åpne låvedøren ;)

Bare visstnok bare falsk alarm.

Skrevet

Bare visstnok bare falsk alarm.

okei, ja det ville jo bare ført til mer piratering, regionlocks er så dumt som det får blitt ihvertfall når folk betaler for å få se innholdet håper de slutter med det tvinger man folk til å bli pirater så blir de bare pirater, ikke noe industrien tjener på

Skrevet

Lykke til. ;)

Jeg må vel mer bare prøve å leve jeg.

Lykke til med det også :)

Skrevet

Har ikke noe liv.

Hvem har egentlig det? De fleste prøver vel bare å leve livene til andre.

Skrevet

Får håpe du ikke må vente et år da.  :ph34r:

Næh....håper ikke det. Jeg leste et sted at ventetiden var ca 57 dager og legen min sa jeg burde få time innen april, så jeg håper på det :unsure:

Skrevet

Hvem har egentlig det? De fleste prøver vel bare å leve livene til andre.

Mulig det? Jeg har ikke kontakt med noen og aner ikke hvordan folk lever.

Men men.

Skrevet

Kan du ikke late som du skriver da? ;)

Hm

Forsinket prossisering er det bare PC som har tålmodighet med, ikke mennesker i RL

Skrevet

Går helt greit her.

Så bra du hadde det greit 19 januar hehe. Idag da? Beklager at jeg ikke har svart

Er dårlig på slikt for tiden

Skrevet

Så bra du hadde det greit 19 januar hehe. Idag da? Beklager at jeg ikke har svart

Går så bra atte. :)

Skrevet

Hvordan går det med deg da Caylee?

Skrevet

Hvordan går det med deg da Caylee?

Er ganske stresset av mye skolearbeid for tiden, men går ikke dårlig. Midt på tre. Koslig at du spør :) Deilig også å vite det snart er helg.

Hvordan går det med deg nå?

Skrevet

Er ganske stresset av mye skolearbeid for tiden, men går ikke dårlig. Midt på tre. Koslig at du spør :) Deilig også å vite det snart er helg.

Hvordan går det med deg nå?

Midt på treet får man vel være fornøyd med :)

Går greit med meg, blir litt beroliget av å tenke på at det sannsynligvis er en logisk forklaring på mine rariteter. Samtidig er jeg litt stresset for at det ikke er helt sikkert at det er noen forklaring. Jeg håper at jeg en dag kan svare at det er en grunn for at jeg reagerer slik som jeg gjør på ting.

Skrevet

Midt på treet får man vel være fornøyd med :)

Går greit med meg, blir litt beroliget av å tenke på at det sannsynligvis er en logisk forklaring på mine rariteter. Samtidig er jeg litt stresset for at det ikke er helt sikkert at det er noen forklaring. Jeg håper at jeg en dag kan svare at det er en grunn for at jeg reagerer slik som jeg gjør på ting.

Blir man bedre av forklarings?
Skrevet

blir litt høna og egget der, er man rar pga man har asperger, eller har man asperger fordi man er rar

Skrevet

blir litt beroliget av å tenke på at det sannsynligvis er en logisk forklaring på mine rariteter. Samtidig er jeg litt stresset for at det ikke er helt sikkert at det er noen forklaring.

"Hvordan jeg har det og er" -> "Har diagnose X" -> "Forklaring på hvordan jeg har det og er".

Her mistenker jeg noe 'fallacy-ings'...

Skrevet

blir litt høna og egget der, er man rar pga man har asperger, eller har man asperger fordi man er rar

Tror man blir verre av å vite siden det man da vet det ikke er håp om å fungere bedre og man kan like godt gi opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...