Gå til innhold

Savn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja jeg er vel tristere for hver dag, og klarer mindre og mindre også. Er skeptisk til ssri da, var ei som skrev hun var kjemisk lobotomert av det.

Hvorfor tror du på alt andre skriver? Hva med de flefoldige tusen som har fått et nytt liv? Jeg aner ikke hva som er riktig medikament for deg men forsøk å være åpen for å prøve å finne en løsning sammen med din behandler.

Endret av XbellaX
Skrevet

Da vil jeg ikke ha det ihvertfall.

Ikke sikkert du blir det da;)

Anonymous poster hash: 9508c...0c0

Skrevet

Hvorfor tror du på alt andre skriver? Hva med de flefoldige tusen som har fått et nytt liv? Jeg aner ikke hva som er riktig medikament for deg men forsøk å være åpen for å prøve å finne en løsning sammen med din behandler.

Jeg tror på det for det er jo sant for den personen, men fint for dem som har fått et nytt liv. Får prøve å være åpen og sammarbeide.

Skrevet

Ikke sikkert du blir det da;)

Ikke sikkert, men det er sikkert flere som er sånn selv om mange har fått hjelp av det også.

Skrevet

Ikke sikkert, men det er sikkert flere som er sånn selv om mange har fått hjelp av det også.

Det er ikke værre enn å slutte hvis du blir slik;)

Skrevet

Jeg tror på det for det er jo sant for den personen, men fint for dem som har fått et nytt liv. Får prøve å være åpen og sammarbeide.

Minn deg selv på at det som har hendt andre trenger ikke hende deg.

Skrevet

Det er ikke værre enn å slutte hvis du blir slik;)

Nei det er jo ikke det, men føler meg jo litt lobotomert allerede.

Skrevet

Minn deg selv på at det som har hendt andre trenger ikke hende deg.

Sant det, er bare vanskelig noen ganger.

Skrevet

Og at jeg er overvektig gjør at jeg savner å være tynn, ikke så lett å slanke seg heller....

Skrevet

Og at jeg er overvektig gjør at jeg savner å være tynn, ikke så lett å slanke seg heller....

Det er absolutt ikke lett, men noe av feilen ligger jo i å "slanke seg". Jeg tror ikke på dietter, de varer aldri, jeg tror på kostholdsendring.

Skrevet

Jeg har gått ned 5 kg. Det er en jeg vil overraske veldig i sommer med å ha blitt slank så jeg håper det fortsetter!!! :)

Skrevet

Jeg savner aktiviteten i hodet og pratsomheten jeg har når jeg er manisk....

Skrevet

Det er absolutt ikke lett, men noe av feilen ligger jo i å "slanke seg". Jeg tror ikke på dietter, de varer aldri, jeg tror på kostholdsendring.

Jeg tror ikke på dietter jeg heller.

Skrevet

Jeg har gått ned 5 kg. Det er en jeg vil overraske veldig i sommer med å ha blitt slank så jeg håper det fortsetter!!! :)

Så flott :-)

Skrevet

Jeg savner aktiviteten i hodet og pratsomheten jeg har når jeg er manisk....

Det er forståelig men å være manisk er jo ikke bra.

Skrevet

Det er forståelig men å være manisk er jo ikke bra.

savner ikke irritabiliteten og aggressjonen

Skrevet

Ja. Men har i de siste månedene funnet litt tilbake til meg selv. Har kanskje til og med funnet noen nye sider av meg selv. Men det er nok mye jeg fremdeles savner. 

Skrevet

savner ikke irritabiliteten og aggressjonen

Nei det er jo ikke noe å savne.

Skrevet

Ja. Men har i de siste månedene funnet litt tilbake til meg selv. Har kanskje til og med funnet noen nye sider av meg selv. Men det er nok mye jeg fremdeles savner. 

Det er på en måte vondt å savne....

Men bra du har funnet nye sider av deg selv :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...