XbellaX Skrevet 20. januar 2015 Skrevet 20. januar 2015 (endret) Ja jeg er vel tristere for hver dag, og klarer mindre og mindre også. Er skeptisk til ssri da, var ei som skrev hun var kjemisk lobotomert av det. Hvorfor tror du på alt andre skriver? Hva med de flefoldige tusen som har fått et nytt liv? Jeg aner ikke hva som er riktig medikament for deg men forsøk å være åpen for å prøve å finne en løsning sammen med din behandler. Endret 20. januar 2015 av XbellaX 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 Skrevet 20. januar 2015 Da vil jeg ikke ha det ihvertfall. Ikke sikkert du blir det da;) Anonymous poster hash: 9508c...0c0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Skrevet 20. januar 2015 Hvorfor tror du på alt andre skriver? Hva med de flefoldige tusen som har fått et nytt liv? Jeg aner ikke hva som er riktig medikament for deg men forsøk å være åpen for å prøve å finne en løsning sammen med din behandler. Jeg tror på det for det er jo sant for den personen, men fint for dem som har fått et nytt liv. Får prøve å være åpen og sammarbeide. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Skrevet 20. januar 2015 Ikke sikkert du blir det da;) Anonymous poster hash: 9508c...0c0 Ikke sikkert, men det er sikkert flere som er sånn selv om mange har fått hjelp av det også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 Skrevet 20. januar 2015 Ikke sikkert, men det er sikkert flere som er sånn selv om mange har fått hjelp av det også. Det er ikke værre enn å slutte hvis du blir slik;) Anonymous poster hash: 9508c...0c0 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. januar 2015 Skrevet 20. januar 2015 Jeg tror på det for det er jo sant for den personen, men fint for dem som har fått et nytt liv. Får prøve å være åpen og sammarbeide. Minn deg selv på at det som har hendt andre trenger ikke hende deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Skrevet 20. januar 2015 Det er ikke værre enn å slutte hvis du blir slik;) Anonymous poster hash: 9508c...0c0 Nei det er jo ikke det, men føler meg jo litt lobotomert allerede. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Skrevet 20. januar 2015 Minn deg selv på at det som har hendt andre trenger ikke hende deg. Sant det, er bare vanskelig noen ganger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Skrevet 20. januar 2015 Og at jeg er overvektig gjør at jeg savner å være tynn, ikke så lett å slanke seg heller.... 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Og at jeg er overvektig gjør at jeg savner å være tynn, ikke så lett å slanke seg heller.... Det er absolutt ikke lett, men noe av feilen ligger jo i å "slanke seg". Jeg tror ikke på dietter, de varer aldri, jeg tror på kostholdsendring. 0 Siter
missmas Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Og at jeg er overvektig gjør at jeg savner å være tynn, ikke så lett å slanke seg heller.... Jeg har gått ned 5 kg. Det er en jeg vil overraske veldig i sommer med å ha blitt slank så jeg håper det fortsetter!!! 0 Siter
missmas Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Jeg savner aktiviteten i hodet og pratsomheten jeg har når jeg er manisk.... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Det er absolutt ikke lett, men noe av feilen ligger jo i å "slanke seg". Jeg tror ikke på dietter, de varer aldri, jeg tror på kostholdsendring. Jeg tror ikke på dietter jeg heller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Jeg har gått ned 5 kg. Det er en jeg vil overraske veldig i sommer med å ha blitt slank så jeg håper det fortsetter!!! Så flott :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Jeg savner aktiviteten i hodet og pratsomheten jeg har når jeg er manisk.... Det er forståelig men å være manisk er jo ikke bra. 0 Siter
missmas Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Det er forståelig men å være manisk er jo ikke bra. savner ikke irritabiliteten og aggressjonen 0 Siter
larimar Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Ja. Men har i de siste månedene funnet litt tilbake til meg selv. Har kanskje til og med funnet noen nye sider av meg selv. Men det er nok mye jeg fremdeles savner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 savner ikke irritabiliteten og aggressjonen Nei det er jo ikke noe å savne. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Ja. Men har i de siste månedene funnet litt tilbake til meg selv. Har kanskje til og med funnet noen nye sider av meg selv. Men det er nok mye jeg fremdeles savner. Det er på en måte vondt å savne.... Men bra du har funnet nye sider av deg selv :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.