missmas Skrevet 20. januar 2015 Skrevet 20. januar 2015 I MANGE måneder har jeg vært tiltaksløs, ikke vasket hjemme, nesten ikke klart å gå i dusjen og pusse tenner, folk sier jeg snakker så lite og ikke virker oppegående, og nå endelig fikk jeg resept på Fontex så kanskje hjernen min kan VÅKNE!!!!!!!!!!!! Jeg har troen! Placeboeffekten inntrer før første pille hehe. Bare husker jeg brukte Fontex for mange år siden og det fungerte kjempebra med zyprexa. Kanskje det fungerer greit med litium og abilify også. Jeg trenger å våkne iallfall. Få en boost. Gleder meg til å få energi til å få vasket leiligheten jevnlig og ryddet og sånn. Ikke bare slepe meg på trening og bare ligge i sengen resten av tiden. Eller være helt ødelagt i hodet når jeg er med venner. 0 Siter
Inner self Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Lykke til selv har jeg god effekt av zoloft 0 Siter
usikker Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Jeg bruker også Fontex, 30 mg. Synes det tok laaaang tid før jeg hadde noe effekt. Og da bare på depresjon, ikke noe særlig på angst. Er blitt mer flat i følelsene, likegyldig og ubesluttsom. Håper du finner en perfekt dose! Forstår det slik at du bruker andre med. også, jeg bruker Fontex alene. "Tro kan flytte fjell!" Lykke til! 0 Siter
larimar Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Så bra Kombinasjonen fontex/zyprexa skal visstnok være veldig effektiv har jeg lest. 0 Siter
missmas Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Så bra Kombinasjonen fontex/zyprexa skal visstnok være veldig effektiv har jeg lest. den er det...tror jeg hadde vært ferdig utdannet og i jobb om jeg kunne brukt den... men jeg orker ikke den sultfølelsen. jeg trodde jo to stk 190 grams cheeseburgere med ekstra dressing og chips pluss godteri var normal porsjon.... 0 Siter
missmas Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 jeg bare håper den er litt av samme effekten sammen med abilify 0 Siter
missmas Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Jeg bruker også Fontex, 30 mg. Synes det tok laaaang tid før jeg hadde noe effekt. Og da bare på depresjon, ikke noe særlig på angst. Er blitt mer flat i følelsene, likegyldig og ubesluttsom. Håper du finner en perfekt dose! Forstår det slik at du bruker andre med. også, jeg bruker Fontex alene. "Tro kan flytte fjell!" Lykke til! vi er så forskjellige, jeg ble aldri flat i følelsene, heldigvis, jeg vet ikke om de andre medisinene gjør meg litt flat eller ikke. vanskelig å bedømme selv når jeg har svinget så mye før. 0 Siter
missmas Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Jeg kjøpte Fluoxetin fordi det var mye billigere og jeg har ikke frikort ennå. Håper virkelig det er det samme!!! Og at det virker like godt!! 0 Siter
Gjest Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Jeg kjøpte Fluoxetin fordi det var mye billigere og jeg har ikke frikort ennå. Håper virkelig det er det samme!!! Og at det virker like godt!!Jeg fikk skrevet ut fontex, men har bare fått fluoksetin. Det skal være like bra. 0 Siter
missmas Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Jeg fikk skrevet ut fontex, men har bare fått fluoksetin. Det skal være like bra. hvor lang tid bruker de på å virke? 0 Siter
Gjest Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 hvor lang tid bruker de på å virke? Jeg er usikker. Men noen uker går det nok. Jeg seponerte i høst, men startet opp igjen. Jeg ble raskt bedre, men om det var medisinen eller tilfeldig vet jeg ikke. 0 Siter
missmas Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Jeg er usikker. Men noen uker går det nok. Jeg seponerte i høst, men startet opp igjen. Jeg ble raskt bedre, men om det var medisinen eller tilfeldig vet jeg ikke. jeg trenger en antidepressiv shocker til å vekke hjernen min fra denne dvalen jeg har vært i, i mange måneder. gleder meg til det virker =) 0 Siter
Gjest Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Brukes denne medisinen ofte til ungdom? Er det en bra medisin? Min ungdom får muligens denne (depresjon). 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 Brukes denne medisinen ofte til ungdom? Er det en bra medisin? Min ungdom får muligens denne (depresjon). Min sønn begynte vel når han var tolv og har nettopp sluttet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 I MANGE måneder har jeg vært tiltaksløs, ikke vasket hjemme, nesten ikke klart å gå i dusjen og pusse tenner, folk sier jeg snakker så lite og ikke virker oppegående, og nå endelig fikk jeg resept på Fontex så kanskje hjernen min kan VÅKNE!!!!!!!!!!!! Jeg har troen! Placeboeffekten inntrer før første pille hehe. Bare husker jeg brukte Fontex for mange år siden og det fungerte kjempebra med zyprexa. Kanskje det fungerer greit med litium og abilify også. Jeg trenger å våkne iallfall. Få en boost. Gleder meg til å få energi til å få vasket leiligheten jevnlig og ryddet og sånn. Ikke bare slepe meg på trening og bare ligge i sengen resten av tiden. Eller være helt ødelagt i hodet når jeg er med venner. Så bra du endelig fikk noe for dette :-) 0 Siter
missmas Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Skrevet 24. januar 2015 Så bra du endelig fikk noe for dette :-) ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.