Gå til innhold

Medisiner mot kjønnsdrift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke vitsen hverken med seksualitet eller barn.

Enig, men syns det er fint om menneskeheten fortsetter.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Trine

14

• AnonymBruker

11

• skrevet

11

• Madelenemie

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du er ikke helt "normalt" da  ;)

Sant det,

men jeg ser normal ut, det er bare når jeg snakker at man forstår at, hallo er det noen hjemme  :lol: (omtrent min manns ord)

Som Gargamel skrev en gang, godt noen liker de stille gutta, noe sånt, ja hun som tok min sønn, har gjort et godt valg, holder hun fast ved han, har hun en lojal og pliktoppfyllende livsledsager. Han er snill, men ikke A4! Han er bare ærlig, det liker jeg!

Min mann lyver, men det er NT-lyving, som de ikke selv betrakter som løgn, det er å pynte litt på sannheten ;)

Skrevet

Skjønner ikke vitsen hverken med seksualitet eller barn.

Ok,

Men barn har du ikke prøvd ;)

Jeg fikk slike oxytocinruser at jeg higet etter å bli gravid, amme og jeg klarte knapt å sitte oppreist, for det gikk helt rundt for meg.

Beskrivelsene av mine graviditeter , lystbetonte :)  og ammingen, kjempelystbetont :) gjorde at min psykiater husket det og tenkte på at jeg muligens har redusert normal utskillelse av oxytocin.

Prøv en graviditet da vel og se om du blir hekta på mer sex :D

Skrevet

Du kan ikke bare skyte ut noen tall uten å vite årsaken. http://forskning.no/kjonn-og-samfunn-likestilling-sosiologi/2014/05/en-av-fire-menn-far-ikke-barnDet er ikke kvinnens skyld at hver fjerde mann ikke får barn, det er fordi mannen skal vente så lenge med å få barn at dama ikke orker vente. Det er tross alt hun som skal gå gravid og føde. Man venter ikke med sånt til man er 40 og øker sjansen for komplikasjoner. Så da finner de seg en ny mann, ofte en som har barn fra før. Så da blir det fort en far på mange barn og ingen barn på noen menn. Hvor du har det ifra at 1/4 av norske menn må importere dame, det vet jeg ikke og det tror jeg ikke stemmer. Men altså, det er bort imot like mange kvinner som menn, antagelig litt fler kvinner siden det blir født litt fler jenter enn gutter og gjennomsnittlig levealder er høyere for damer enn menn. Så det at man heller vil importere er ikke fordi man ikke har sjans til å finne en norsk dame, men at man ikke gidder jobbe for det og derfor heller importerer. De krever ikke så mye fordi de uansett får det bedre enn de hadde det og man finner de på nettet veldig lett.

Men det er lettere for oss kvinner på en måte.

Det er fortsatt slik at menn frir,tar mer initiativ, jeg tror ikke jeg hadde blitt gift om jeg ikke var dame,

hadde nok tenkt for mye på mine egne ting:-)

Men så kommer disse NT mennene vandrende med sine hormoner, ser noe de liker og frir, derfor omtrent ble jeg nok gift.

Skrevet

Nei det er kastrasjon.

I gamle dager ble unge gutter kastrert før de kom i stemmeskifte, slik at Kirken fikk ha sangere med lys stemme - kvinner ikke hadde lov til å synge.

Sikker, store medisinske leksikon mener det er å få fjernet testiklene.

Skrevet

Enig, men syns det er fint om menneskeheten fortsetter.

Joda, så sånn sett er det greit at noen tar ansvar, så slipper jeg :)

Skrevet

Sikker, store medisinske leksikon mener det er å få fjernet testiklene.

Det holder at de er ødelagte, eller at man har en medfødt defekt... resultatet er jo det samme. :P

Skrevet

Ok,

Men barn har du ikke prøvd ;)

Jeg fikk slike oxytocinruser at jeg higet etter å bli gravid, amme og jeg klarte knapt å sitte oppreist, for det gikk helt rundt for meg.

Beskrivelsene av mine graviditeter , lystbetonte :)  og ammingen, kjempelystbetont :) gjorde at min psykiater husket det og tenkte på at jeg muligens har redusert normal utskillelse av oxytocin.

Prøv en graviditet da vel og se om du blir hekta på mer sex :D

Man kan ikke bare prøve en graviditet. Man sitter jo med ansvaret for noen man ikke vil ha i 18 år. Sånne oxytocinruser klarer jeg meg fint uten :) Jeg hadde blitt gal (mer gal) om jeg skulle hatt en unge i hus. Det hadde jeg ikke klart. Jeg hadde ikke klart å nyte en graviditet, jeg hadde bare syntes det vært ekkelt å ha noe som levde inni meg. Og ammingen høres bare vondt ut.

Skrevet (endret)

https://sml.snl.no/evnukkNei, de må fjernes står det.

Det er feil. Det har vært ulike definisjoner på det, såklart, men fra gammelt av betydde det bare at man var "ødelagt", på hvilket som helst vis.

In ancient classical literature from the early 5th century onward, the word generally designates some incapacity for or abstention from procreation, whether due to natural constitution or to physical mutilation.

http://en.wikipedia.org/wiki/Eunuch

(Hele poenget bak en evnukk er at produksjonen av mannlig hormoner stoppes, og da er det uvesentlig om de er fjernet eller knust.)

Endret av skrevet
Skrevet

Man kan ikke bare prøve en graviditet. Man sitter jo med ansvaret for noen man ikke vil ha i 18 år. Sånne oxytocinruser klarer jeg meg fint uten :) Jeg hadde blitt gal (mer gal) om jeg skulle hatt en unge i hus. Det hadde jeg ikke klart. Jeg hadde ikke klart å nyte en graviditet, jeg hadde bare syntes det vært ekkelt å ha noe som levde inni meg. Og ammingen høres bare vondt ut.

:-)

Akkurat som jeg selv tenkte...

men så endret graviditetshormoner sannsynlighet alt.

Og fra å ikke like babyer, pga av lyden, begynte jeg å like dem.

Jeg har alltid likt barn bedre enn voksne, men det er fordi man kan snakke om interesser og ikke problemer.

Babyer har jeg aldri likt, og fortsatt kan jeg ha problemer med lyden, men så slår omsorgen til for fult, og jeg vet ikke hva godt jeg skal gjøre. Jeg har noen nevøer som jeg passer, siden de er NT barn, er de mer kompliserte, feks da jeg sa ta to vitaminbjørner viste det seg at gutten på 5 år ikke kunne telle og spiste opp hele vitaminglasset :o

Det er jo like greit å ikke få barn når man ikke vil ha, jeg er glad jeg fikk barn, jeg er i vertfall normalt utrustet med hensyn på beskytterinstinkt og kjærlighet, men min kjærlighet til andres babyer har også økt suksesivt med kjærlighet til mine, jeg har derfor grepet uønsket inn ved grusom babygråt i byen, jeg tåler ikke at babyer gråter, jeg tror de har smerter og disse må jeg avverge.

Skrevet

:-)

Akkurat som jeg selv tenkte...

men så endret graviditetshormoner sannsynlighet alt.

Og fra å ikke like babyer, pga av lyden, begynte jeg å like dem.

Jeg har alltid likt barn bedre enn voksne, men det er fordi man kan snakke om interesser og ikke problemer.

Babyer har jeg aldri likt, og fortsatt kan jeg ha problemer med lyden, men så slår omsorgen til for fult, og jeg vet ikke hva godt jeg skal gjøre. Jeg har noen nevøer som jeg passer, siden de er NT barn, er de mer kompliserte, feks da jeg sa ta to vitaminbjørner viste det seg at gutten på 5 år ikke kunne telle og spiste opp hele vitaminglasset :o

Det er jo like greit å ikke få barn når man ikke vil ha, jeg er glad jeg fikk barn, jeg er i vertfall normalt utrustet med hensyn på beskytterinstinkt og kjærlighet, men min kjærlighet til andres babyer har også økt suksesivt med kjærlighet til mine, jeg har derfor grepet uønsket inn ved grusom babygråt i byen, jeg tåler ikke at babyer gråter, jeg tror de har smerter og disse må jeg avverge.

Jeg tenker at man bør ha et snev av verpesyke for å få barn. Andre på min alder er jo helt gale etter å få egne barn. Jeg tenker aldri på slikt så de lar jeg heller være å få noen. Man har liksom ikke angrerett på barn.

Skrevet

Jeg tenker at man bør ha et snev av verpesyke for å få barn. Andre på min alder er jo helt gale etter å få egne barn. Jeg tenker aldri på slikt så de lar jeg heller være å få noen. Man har liksom ikke angrerett på barn.

Det er nok lurt ja.

Jeg ville egentlig adoptere, men så plutselig ble jeg gravid ;)

Skrevet

Det er nok lurt ja.

Jeg ville egentlig adoptere, men så plutselig ble jeg gravid ;)

Hehe...da jeg var yngre tenkte jeg at dersom jeg skulle ha barn så skulle de være adoptert. Så ingen grunn til å sette fler barn til verden når det var så mange som trengte et trygt hjem. Men etterhvert som jeg vet bedre hvem jeg er så har ikke barn vært et tema.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...